تاریخ انتشار: 1396/01/25 10:58
در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور؛
کد خبر: 217244

شهر قدسی‌ها آماده میزبانی از ذوب‌آهن هستند/پیکان در پی برد خانگی

ورزشگاه شهدای شهر قدس آماده میزبانی از مسابقه حساس تیم فوتبال پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان است.
شهر قدسی‌ها آماده میزبانی از ذوب‌آهن هستند/پیکان در پی برد خانگی

تیم فوتبال پیکان تهران ساعت ۱۷:۳۰ شنبه 26 فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر کشور، جام خلیج فارس خواهد بود.

تیم فوتبال پیکان تهران در صورت پیروزی در این مسابقه و نیز تساوی سپاهان اصفهان در مقابل گسترش فولاد که عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود با دو رده صعود به رده چهارم جدول لیگ برتر پس از پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز خواهد رسید.

ذوب آهن اصفهان بازی قبلی خود را در برابر صنعت نفت آبادان در خانه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسانده و سه روز پیش در چارچوب لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گروه « C» تیم فوتبال بنیاد کار را با نتیجه دو بر یک شکست داده است، حالا برای اینکه بخواهد در جدول حساس لیگ برتر بالانشین بماند چاره ای جز پیروزی برابر پیکان نخواهد داشت.

از طرفی برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس و حضور پر شور مردم خونگرم شهر قدس در حمایت از پیکان، نقش موثری در مسابقه فردا خواهد داشت.

ورزشگاه شهدای شهر قدس کیلومتر 20 جاده قدیم کرج( بزرگراه فتح)، شهر قدس، میدان قدس بلوار شهید کلهر( بهشت فاطمه) ابتدای سی متری شهدا قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7pkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاریکاتور/ پرسپولیس با اقتدار پیشتاز لیگ برتر

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛