تاریخ انتشار: 1396/01/25 12:26
کد خبر: 217222

ربیع‌خواه: باید در دو فینال آینده به برتری برسیم

بازیکن پرسپولیس با بیان اینکه تیمش عملکرد خوبی در دیدار برابر الریان قطر داشت، گفت: بازی با الریان یکطرفه بود.
ربیع‌خواه: باید در دو فینال آینده به برتری برسیم

محسن ربیع خواه در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر الریان قطر که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: این مسابقه کاملا یکطرفه بود. حریف فقط روی ضد حملات حساب کرده بود با این حال بد شانس بودیم که نتوانستیم به برتری برسیم.

 

وی در مورد شانس صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم چرا که دو بازی حساس را پیش رو داریم و در این دو فینال باقی مانده به پیروزی برسیم تا صعود کنیم. البته پیروزی در مسابقات باقی مانده دور از دسترس نیست.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار سرخپوشان برابر ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: به هر حال بازی سختی را پیش رو داریم چرا که ماشین سازی برای نیفتادن تلاش می کند. از طرفی بازی با پرسپولیس برای بازیکنان حریف ویترین است به این خاطر که بازی پخش مستقیم است و آنها با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد اما ما هم شرایط خوبی داریم و با پیروزی برابر ماشین سازی قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی خواهیم کرد.

 

ربیع خواه در خصوص اینکه در مسابقات اخیر در چند پست مختلف به بازی گرفته می شود، تصریح کرد: طبیعی است که اگر بازیکن در یک پست بازی کند تمرکزش بیشتر است اما این نظر برانکو است که من در چه پستی بازی کنم. در هر منطقه ای از زمین که بازی کنم تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی مثـل آب خوردن موقعیت خـراب می‌کند!