تاریخ انتشار: 1396/03/22 08:14
کد خبر: 204356

این ستاره امروز از استقلال تهران جدا می شود؟

در روزهای اخیر خبرهای مختلفی در خصوص احتمال جدایی کریمی از استقلال مطرح شده و حتی گفته می‌شود علیرضا منصوریان برای فصل بعد تمایلی برای حفظ این بازیکن ندارد.
این ستاره امروز از استقلال تهران جدا می شود؟

 قرار است کریمی و مدیر برنامه‌هایش روز دوشنبه (امروز) جلسه‌ای با مسئولان استقلال داشته باشند و تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن احتمالا امروز مشخص خواهد شد. این در حالی است که باشگاه استقلال هم در چند روز اخیر موضع روشنی در خصوص کریمی نداشت.

کریمی امسال فصل پرفراز و نشیبی را در استقلال پشت سر گذاشت و این اواخر هم که تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شد. انتخاب اول منصوریان در سمت چپ میلاد زکی‌پور بود و این در حالی است که بازیکنانی مثل ماشاریپوف در تیررس استقلال قرار دارند. با این شرایط به نظر می‌رسد که کریمی جایگاه چندان محکمی در استقلال نداشته باشد و با این وضعیت باید شاهد جدایی او از استقلال باشیم.
امروز کریمی با استقلالی‌ها جلسه خواهد داشت و باید دید که در این جلسه چه مسائلی مطرح خواهد شد. شاید کریمی خودش دوست داشته باشد که در استقلال بماند چون قطعا این موضوع برای او جذابیت دارد ولی شاید استقلالی‌ها برای فصل بعد پیشنهادی به کریمی بدهند که او به صورت اتوماتیک راه خودش را به سمت تیم دیگری بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5bb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک هفته شلوغ و پر سروصدای نقل و انتقالاتی در انتظار استقلال تهران