تاریخ انتشار: 1396/03/22 13:15
کد خبر: 204291

استقلال بیت سعید را برای چه پستی می‌خواهد؟

حسن بیت سعید اولین بازیکن بزرگسالی بود که برای لیگ هفدهم با آبی پوشان به توافق رسید و پای قرارداد دو ساله با این باشگاه را امضا کرد.
استقلال بیت سعید را برای چه پستی می‌خواهد؟

 بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم استقلال خوزستان شب گذشته پای قرارداد داخلی آبی‌های تهران را امضا کرد تا اولین خرید لیگ برتری این تیم برای لیگ هفدهم باشد. این بازیکن در لیگ برتر و در آسیا بازی‌های خوبی برای تیم استقلال خوزستان ارائه داد تا از خریدهای خوب این فصل آبی های تهران محسوب شود. 

این بازیکن در طول فصل پیش برای تیمش در پست های مهاجم و وینگر چپ بازی های خوبی انجام داد تا یکی از ستاره های دو فصل اخیر فوتبال کشور باشد. اما این که منصوریان قصد استفاده از او را در چه پستی دارد، سئوالی است که در طول فصل به آن خواهیم رسید.

با توجه به نحوه یارگیری آبی‌ها در نقل و انتقالات و کمبود بازیکن این تیم در پست وینگر چپ تخصصی در فصل گذشته، به نظر می رسد هدف اصلی منصوریان این باشد که از خرید تازه‌اش در پست وینگر چپ استفاده کند. پستی که آبی‌ها در فصل گذشته فقدان یک بازیکن تخصصی در آن را احساس کردند و به ناچار از بازیکنان متعددی در آن استفاده کردند. 

فصل گذشته بازیکنانی مثل یعقوب کریمی، علی قربانی، جابر انصاری، مجتبی حقدوست، بهنام برزای، محسن کریمی و حتی کاوه رضایی بازیکنانی بودند که در این پست به میدان رفتند و هر کدام در مقطعی از فصل در این پست بازی کردند. احتمال این که بیشترین تعداد بازی در فصل جدید در این پست به این بازیکن برسد زیاد است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8ywz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال تهران در محاصره مهاجمان!