تاریخ انتشار: 1395/05/21 00:15
کد خبر: 268562

برانکو: نمی خواستم از رضاییان انتقام بگیرم

سرمربی پرسپولیس معتقد است همچنان شانس قهرمانی هستند و برای آن تلاش می کنند.
 برانکو: نمی خواستم از رضاییان انتقام بگیرم

سرمربی پرسپولیس که در آستانه هفته چهارم لیگ برتر صدرنشین این لیگ است در نشست خبری پیش از دیدار برابر صبا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

ارزیابی از بازی با صبا؟

آخرین دیدار قبل از تعطیلی لیگ است که باید به مصاف صبا برویم. صبا تیمی است که در سال گذشته دیدار سختی برابر آنها داشتیم اما امسال یک تیم جدید است و یک مربی جدید دارد که روش بازی متفاوتی دارد. کار آسانی برابر این تیم نداریم اما همچنان از گزینه قهرمانی انصراف نمی دهیم. دوست داریم قهرمان بشیم اما مهمترین مساله این است که آن را در زمین برابر هواداران نشان دهیم و انتظار دارم که بیشتر از دیدار با فولاد در ورزشگاه حاضر شوند تا با هم از موفقیت لذت ببریم و شاد شویم. سید جلال حسینی مشکل کوچکی دارد اما تا بازی آماده می شود اما دیگر بازیکنان به جز آرام طبع آماده هستند.

مشکل در دیدارهای خانگی؟

بازی با فولاد اولین بازی خانگی ما بود که باید با توجه به فرصت های زیاد در آن برنده می شدیم. حریف ما در آن بازی کاملا بازی را بسته بود. در این بازی ها گل اول کلید است که ما آن را نزدیم. آماده هستیم و با تمرکز کامل به مصاف صبا می رویم.

دروازه بان اول پرسپولیس کیست؟

یک دروازه بان بسیار خوب جذب کردیم که رقیب بیرانوند است. ما 50 بازی در فصل داریم که داشتن نیمکت قوی برای ما مهم است تا بتوانیم در زمان مناسب یار جانشین در نقاط مختلف زمین داشته باشیم. طبیعی است که بیرانوند اولویت ما است و ایشان دروازه بان اول ما است اما خواهیم دید که در ادامه وضعیت به چه شکلی پیش خواهد رفت. از داشتن دو دروازه بان خوب بسیار راضی هستم و یک دروازه بان جوان و آینده دار داریم.

رضاییان باز می گردد؟

من دیروز در اطلاعیه ای اعلام کردم مواضعم را اما شما مدام می نویسید من کسی را تهدید کردم و یا شرط گذاشتم اما من این کار را نکردم. کار ما کار حرفه ای است و هر بازیکنی حق دارد به دنبال شرایط بهتر برای خودش باشد و به تیم بهتر برود. رضاییان و طارمی و دیگر بازیکنان نیز همین راه را رفتند و من عرض کردم که ما تیممان را بستیم و از کادر بازیکنان بسیار راضی هستم و دلیلی برای ناراحتی از کسی نیست. ایشان به خواست خودش ترکیه رفت و ما الان کادری خوب در اختیار داریم و عملا جایی برای ایشان نیست.

زمان بازگشت طارمی به ترکیب اصلی؟

طارمی در سه بازی گذشته ما حضور داشتند و خوشبختانه ما وحید امیری و علیپور را با کیفیت بالا در اختیار داریم و همانگونه که قبلا گفتم او دو ماه تمرین نکرده بود و آرام آرام به ترکیب اضافه خواهد شد. بازیکن اوکراینی خوبی در اختیار داریم که اگر موقعیت را برابر فولاد را گل می کرد همه الان از او تعریف می کردند.

01133310

راه برد برابر تیم های بسته؟

می دانیم که تیم های زیادی برابر ما بسته خواهند بود و عملا اگر با این تفکر برابر پرسپولیس بازی کنند چیزی را از دست نمی دهند. ما از طریق تمرینات به شکلی تیم را ساماندهی می کنیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

چرا هافبکها زیاد اشتباه می کنند؟

اینها جزئیات بازی هست و طبیعی است که در روش ما که اصرار بر روی سرعت و تهاجمی بازی کردن داریم، بازیکنان در زمان زدن ضربات آخر آرامش ندارد. فعلا در ابتدای فصل هستیم و طبیعی است که موارد خوب را ادامه می دهیم و ضعفها نیز در یک پروسه کاری ترمیم می شوند.

رضاییان قربانی آمدن طارمی شد؟

شما بگویید که من کی گفتم این دو بازیکن را نمی خواهم؟ این حرف را شماها زدید و من می گویم این بازیکنان حرفه ای هستند و حق دارند هر تیمی را انتخاب کنند و ما اجازه نداریم از آنها ناراحت شویم. اینکه آنها انتخاب خوب یا بدی داشتند موضوعی شخصی است. مهدی طارمی زمانی که آمد ما جای خالی داشتیم و تصمیمی گرفتیم که به اینجا مطرح شد و در اینجا بحث انتقام نیست. در مورد رامین هم لحظاتی پیش گفتم که جای خالی نداریم. شما اگر باشید چه بازیکنی را بیرون می گذارید؟ انتظار دارید ما ماهینی را بیرون بگذاریم تا رضاییان بیاید؟ بازیکنان با ما قرارداد دارند و هیچ مشکلی در این باره نیست.

خیلی بازیکنان رفتند و من از کسی ناراحت نیستم. همانگونه که خبرنگاران سایتهای خود را عوض می کنند این حق برای بازیکنان هم محفوظ است.

 

منبع : افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nekxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو بازیکنان خود را برای مصاف با صبا معرفی کرد