تاریخ انتشار: 1395/05/22 15:26
کد خبر: 268208

بازیکنان مهاجری به حساب هکر تلگرامش پول ریخته‌اند!

سرمربی پدیده خراسان گفت: یکسری از بازیکنانم به شماره حسابی که هکر تلگرامم داده بود پول واریز کردند.
بازیکنان مهاجری به حساب هکر تلگرامش پول ریخته‌اند!

رضا مهاجری درباره هک شدن صفحه تلگرامش ساعاتی قبل از بازی پدیده و سایپا گفت: در حال سوار شدن به اتوبوس بودیم و می‌خواستیم به استادیوم برویم که یکی از دوستانم با من تماس گرفت و درخواست شماره کارت کرد. وقتی از او دلیل این کار را پرسیدم او به من گفت که مگر خودت در تلگرام درخواست کمک مالی نکرده بودی؟! من گفتم نه این کار را نکردم و این مساله باعث شد تا تماس‌های زیادی با من گرفته شود و همه درخواست شماره کارت می‌کردند. فهمیدم که تلگرامم هک شده و از طریق پسرم اکانت تلگرامم را پاک کردم. فهمیدم که یک کلاهبرداری صورت گرفته و از طریق پلیس فتا این مساله را پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: باور کنید تمرکزم به هم ریخته بود و حتی یکسری به شوخی به من می‌گفتند که دویست میلیون تومان اینطور برایت پول جمع شده است. متاسفانه این مسائل در دنیای مجازی مد شده و جالب است که یکسری از بازیکنان تیم خودم هم به این حساب پول واریز کرده‌اند و برایم جالب است که از خود من که در اردو بودم چیزی نپرسیدند. به هر حال برای همه ما این یک تجربه شد. 

سرمربی پدیده درباره تساوی روز گذشته تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: وقتی که به نفت باختیم من دلیلم را عنوان کردم اما خیلی‌ها فکر کردند به دنبال توجیه کردن هستم. ما همیشه سعی می‌کنیم 90 دقیقه قبل از آغاز بازی در رختکن باشیم اما آن روز اتوبوس مسیر ما را اشتباه رفت و ماهم 50 دقیقه قبل از بازی با نفت به استادیوم رسیدیم. من کلی دلهره داشتم تا در دقایق ابتدایی گل نخوریم و بازیکنان بتوانند تمرکزشان را بدست بیاورند اما در همان 5 دقیقه اول گل خوردیم و همه چیز به هم خورد. دیشب هم ما بازی خوبی انجام دادیم و با همه احترامی که برای حسین فرکی قائل هستم باید سایپا را شکست می‌دادیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی پنالتی را هم از دست دادیم اما درنهایت مساوی کردیم و فکر می‌کنم یک امتیاز حق ما از این بازی بود. 

مهاجری درباره عدم دعوت از بازیکنان پدیده به تیم ملی آن هم در حالی که او پیش از این گفته بود 4-3 بازیکن پدیده می‌توانند به تیم ملی راه پیدا کنند خاطرنشان کرد: بازیکنان باید بدانند که با یک بار دعوت نشدن به تیم ملی دنیا به آخر نرسیده است. باید تلاش کردن آنها مستمر باشد و بدانند که پتانسیل رسیدن به تیم ملی را دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezxnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سرمربی لیگ برتری از پلیس فتا