تاریخ انتشار: 1396/06/11 15:45
کد خبر: 185384

مدیرعامل استقلال عامل ناکامی های اخیر تیم اش را معرفی کرد :آقای شانس

مدیرعامل استقلال از مدافع مصدوم آبی ها عیادت کرد.
مدیرعامل استقلال عامل ناکامی های اخیر تیم اش را معرفی کرد :آقای شانس

و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز به ملاقات پژمان منتظری بازیکن این تیم رفت.

افتخاری که همراه با مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به منظور جویا شدن از احوال منتظری به منزل این بازیکن رفته بود، خطاب به او گفت: آسیب دیدگی امری طبیعی در دنیای فوتبال است اما با این وجود مصدومیت شما خبر بدی برای مجموعه استقلال بود. در این چند روز هم پیگیر شرایط شما بودیم و خوشحال شدیم که عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشتید. امیدوارم دوران نقاهت را هم به خوبی طی کنید و به زودی شما را در تمرینات و مسابقات ببینیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: شک ندارم که دوران بدشانسی استقلال به زودی به پایان می رسد و تیم در مسیر پیشرفت و کسب نتایج مطلوب قرار می گیرد. همه ما با هم متحد و یکدل هستیم و هدفی جز این نداریم. شما به عنوان یک بازیکن باتجربه می توانید کمک خوبی برای تیم باشید و امیدوارم هرچه زودتر با سلامتی کامل به جمع همبازیان و مربیان برگردید.

منتظری در این ملاقات ضمن تشکر از حضور مدیرعامل استقلال، درخصوص شرایط مصدومیت، عمل جراحی و دوران نقاهت خود توضیحاتی ارایه و ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی تمرینات اختصاصی اش را آغاز و برای بازگشت به میادین آماده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnje8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال در یک دردسر بزرگ

تمدید قرارداد استقلالی ها تا پیش از شروع تمرینات
وعده مهم افتخاری به هواداران استقلال