تاریخ انتشار: 1396/06/11 17:46
کد خبر: 185359

خبری که بانوان ایرانی از شنیدن آن خوشحال می شوند؛حضور در بازی آتی ایران آزاد برای همه!

با تعریف و تعیین جنسیت و امکان انتخاب صندلی در سایت فروش اینترنتی بلیت مسابقه ایران و سوریه، بانوان به راحتی می‌توانند بلیت این مسابقه بخرند. آیا تماشای دیدار ایران - سوریه برای بانوان آزاد شده است؟
خبری که بانوان ایرانی از شنیدن آن خوشحال می شوند؛حضور در بازی آتی ایران آزاد برای همه!

یدار تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سه‌شنبه 14 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی این بازی از هفته گذشته فعال شده است. نکته جالب درباره خرید بلیت‌های این بازی این است که بانوان هم می‌توانند از این سامانه بدون مشکل، بلیت خریداری کنند.

این در حالی است که بر اساس عرف بانوان اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند. همچنین در سیستم خریداری بلیت جایگاهی خاص برای بانوان تعبیه نشده است و آنها می‌توانند در هر قسمت از ورزشگاه و تعیین جنسیت خود، صندلی خود را انتخاب کنند.

با توجه به این که خرید بلیت از سامانه الکترونیکی با شماره ملی انجام می‌پذیرد، بانوان می‌توانند شماره ملی خود را در سامانه وارد کنند و در قسمت جنسیت نیز، گزینه "خانم" را برگزینند و به راحتی بلیت خود را با نام و مشخصات خود خریداری کنند. در مرحله بعد، سامانه به درگاه اینترنتی بانک متصل می‌شود تا مبلغ بلیت از آن طریق به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

در همین راستا به صورت آزمایشی تعدادی از بانوان بلیت دیدار ایران و سوریه را خریداری کرده‌اند که تصویرشان را در ادامه می‌بینید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knyax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت شاکی بودن ستاره سابق پرسپولیس از داور بازی امروز