تاریخ انتشار: 1396/06/11 19:27
کد خبر: 185341

آرزوی موفقیت استقلالی ها برای سرخ پوشان پایتخت

استقلالی‌ها انتظار دارند پرسپولیس بتواند حریف روز پنجشنبه خود را شکست دهد و برای این اتفاق، لحظه‌شماری می‌کنند.
آرزوی موفقیت استقلالی ها برای سرخ پوشان پایتخت

شاید این جزو معدود دفعاتی باشد که استقلالی‌ها منتظر پیروزی رقیب همیشگی‌شان یعنی پرسپولیس هستند و شاید برای کسب پیروزی این تیم دعا کنند!

ماجرا اینجاست که پرسپولیس باید در تبریز به دیدار گسترش فولاد تیم آبی‌پوش این شهر برود. دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر که با اعلام غیررسمی سازمان لیگ باید در تاریخ پنجشنبه هفته جاری (۱۶ شهریور) برگزار شود. اگر پرسپولیس برنده بازی شود، می تواند دوباره به صدر جدول برگردد اما اگر سرخپوشان پایتخت به گسترش ببازند، گسترشی‌ها ۶ امتیازی شده و ۵ رتبه در جدول رده بندی بالا می‌آیند.

در این صورت، استقلال در قعر جدول، جانشین گسترش فولاد خواهد شد و این چیزی نیست که آبی‌پوشان را راضی کند. وضعیت بغرنج استقلال و کسب تنها یک پیروزی در ۵ بازی و به ثمر رساندن فقط یک گل در ۴۵۰ دقیقه گذشته از لیگ باعث شده تیم پرافتخار و پرهوادار کشورمان به رده پانزدهم جدول برسد و در صورت پیروزی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس، آبی‌پوشان به آخرین رتبه جدول سقوط خواهند کرد.

جدا از کری‌خوانی بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها، تیم پرهواداری مثل استقلال با مخارج بسیار زیادی که در نقل و انتقالات داشته، باید هر چه زودتر از انتهای جدول به سمت رده‌های بالا صعود کند. این تیم با توجه به مهره‌هایی که دارد و قدرت هوادارانش، هنوزهم یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است اما به شرط عبوراز این شرایط بحرانی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnpyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر از بیخ گوش پرسپولیس گذشت