تاریخ انتشار: 1396/06/29 10:12
کد خبر: 182105

ژنرال در صورتی که بتواند استقلال را ببرد تیر خلاص را به یک خودی خواهد زد!

سرمربی پیشین استقلال برای سیزدهمین بار با تیم های مختلف روبروی آبی‌پوشان قرار می گیرد و در صورتی که بتواند این بازی را ببرد تیر خلاص را به یک خودی خواهد زد!
ژنرال در صورتی که بتواند استقلال را ببرد تیر خلاص را به یک خودی خواهد زد!

 امیر قلعه نویی با ۵ عنوان قهرمانی در لیگ برتر رکوردی از خود برجای گذاشته که رسیدن به آن از سوی هر سرمربی سخت است. سرمربی کنونی ذوب آهن با احتساب دو قهرمانی در جام حذفی و ۵ بار قهرمان شدن در لیگ مجموعا ۷ بار طعم قهرمانی را در کسوت سرمربیگری چشیده است. وی با ۵ بار قهرمان شدن با استقلال در لیگ و جام حذفی پر افتخارترین مربی این باشگاه در ۱۵ سال گذشته است.

 

امیر قلعه نویی با فتح ۵ جام با استقلال در این باشگاه یک رکورد ماندگاری را از خود به جای گذاشته است، رکوردهای دیگری هم در مقابل تیم سابقش دارد که شاید کمتر مربی بتواند به آن برسد. از جمله رکورد پیروزی در بازی های رو در رو با آبی پوشان با تیم های مختلف.

 

* ذوب آهن ششمین تیم قلعه نویی مقابل استقلال

 

امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تاکنون با ۵ تیم استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و ملوان مقابل استقلال بازی کرده بود و ذوب آهن ششمین تیمی است که سرمربی سابق آبی‌ها قرار است مقابل این تیم روی نیمکتش بنشیند.  سرمربی فعلی ذوب آهن در جام حذفی و لیگ برتر با این ۵ تیم با آبی های پایتخت مصافی رو در رو داشته است.

 

* بیشترین رویارویی با تراکتورسازی

 

قلعه نویی با ۶ بار نشستن روی نیمکت تیم تراکتورسازی مقابل استقلال بیشترین رویارویی با آبی ها را از طریق این تیم تبریزی داشته است. ۲ دیدار از این ۶ دیدار در چارچوب جام حذفی ۴ دیدار نیز در چارچوب رقابت های لیگ برتر بوده است. بعد از تراکتورسازی، سپاهان تیمی است که قلعه نویی با ۴ بار نشستن روی نیمکت آن بیشترین تقابل با آبی پوشان را با آن داشته است.

 

* مشت‌های گره کرده

 

اولین رویارویی امیر قلعه نویی با استقلال بعد از قهرمانی با این تیم به حضور او روی نیمکت تیم مس کرمان باز می‌گردد. قلعه نویی پس از کنار رفتن از هدایت تیم ملی در نیم فصل دوم به تیم در حال سقوط مس کرمان پیوست و در یک نیم فصل نتایج بسیار درخشانی با این تیم گرفت. او اولین حضور برابر استقلال را با این تیم تجربه کرد. تیم مس کرمان با هدایت امیر قلعه نویی مقابل استقلال به پیروزی رسید تا حکایت مشت های گره کرده سرمربی پیشین آبی ها مقابل این تیم بعد از پیروزی در خاطر افکار عمومی تاکنون باقی مانده باشد.

 

* دیدارهای جنجالی

 

خیلی از دیدارهایی که امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال تهران به عنوان مربی به میدان رفت به جنجال کشیده شد. به خصوص دیدارهایی که او در سالهای اخیر با تیم تراکتورسازی مقابل آبی پوشان داشته و در اغلب آنها هم به پیروزی رسیده است.

 

* به دنبال هفتمین پیروزی با ششمین تیم

 

امیر قلعه‌نویی تاکنون در مجموع ۱۳ بار با تیم های دیگر مقابل استقلال تهران بازی کرده که حاصل این ۱۳ بازی ۶ پیروزی، ۴ مساوی و ۳ شکست است. قلعه نویی با ۶ پیروزی مقابل استقلال از این نظر دارای یک رکورد جالب توجه است و کمتر مربی را می توان سراغ گرفت که ۶ بار مقابل استقلال به پیروزی رسیده باشد. قلعه نویی امروز به دنبال هفتمین پیروزی‌اش در کسوت سرمربی مقابل استقلال می‌گردد. هفتمین پیروزی با ششمین تیمی که با آن مقابل استقلال بازی کرده است.

 

در صورتی که این اتفاق بیفتد و قلعه نویی هفتمین پیروزی خود مقابل استقلال را به دست آورد، باید گفت که تیر خلاص بر نیمکت استقلال زده خواهد شد و قطعا باید منتظر اتفاقات بزرگ و تحولات زیادی در این تیم و به خصوص روی نیمکت آن بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت آبی پوشان پایتخت در دستان ژنرال!