تاریخ انتشار: 1400/01/05 14:18
کد خبر: 42605

لباس کوتاه مهناز افشار ؛ خانم بازیگر به سیم آخر زد + عکس

عکس مهناز افشار با لباس های نامتعارف در برنامه پرشیاز گات تلنت جنجال به پا کرد.
لباس کوتاه مهناز افشار ؛ خانم بازیگر به سیم آخر زد + عکس

مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که این عکس به دلیل کوتاه بودن لباس مهناز افشار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

 این عکس لباس های نامتعارف و شلوار جنجالی مهناز افشار را نشان می دهد. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده نمایید:

مهناز افشار

مهناز افشار عکس قدیمی از بازی خود در صحنه یک تئاتر را منتشر کرد. خانم افشار در اینستاگرام خود عکسی جدیدی از بازی اش در یک تئاتر منتشر کرد. دراین عکس گریم جالب خانم افشار و خالکوبی روی دستش نظر مخاطبانش را به خود جلب کرده است. در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید:

مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در 21خرداد 1356 در تهران متولد شد. مهناز افشار دیپلم دبیرستان را در رشته تجربی گرفت و بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان تعلیم و با گمشده وارد دنیای بازیگری شد او با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید. مهناز افشار با ازدواج با یاسین رامین ، فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد صاحب دختری به نام لیانا شد. مهناز افشار به تازگی از همسرش جدا شده و در مسابقه استعداد یابی شبکه ام‌بی‌سی پرشیا به داوری مشغول است. مهناز افشار چندی پیش عکسی از خود که در حال دوچرخه سواری بود منتشر کرد و حاشیه ساز شد، ولی بار دیگر مهناز افشار تصویری از تیپ ضد کرونایی خود در باشگاه بدنسازی با شلوارک عجیبش منتشر کرد و توجه همه کاربران را به خود جلب کرد. تصاویر زیر بازگوی همه چیز درباره ی وی است :

مهناز افشار

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adyjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار زشت مهناز افشار در حضور پیمان معادی+عکس