تاریخ انتشار: 1400/01/08 20:06
کد خبر: 42223

نظر امیر تتلو در مورد آزاده نامداری؛ جرات نداریم زندگی کنیم!

امیر تتلو در مورد آزاده نامداری می‌گوید مردم توقع بیجا از او داشتند و با قضاوت های بیجا در مورد چادر سر نکردن در سوئیس او را اذیت کردند.
نظر امیر تتلو در مورد آزاده نامداری؛ جرات نداریم زندگی کنیم!

فوت آزاده نامداری رسانه ها را در بهت عجیبی فرو برده و اظهار نظرات گوناگون در مورد علت فوت مطرح می شود. برخی بازیگران قضاوت‌های مردم و برخورد بد با نامداری را از دلایل درگذشت او می دانند. نظر امیر تتلو در مورد آزاده نامداری هم همین است.

 مصاحبه امیر تتلو در مورد آزاده نامداری به سال 1396 و زمانی که عکس بدون حجاب نامداری در سوئیس منتشر شد بر می گردد.

تتلو که در آن زمان از پوشش چادر دفاع می کرد به دفاع از این مجری پرداخت. به گزارش وقت صبح، در حالی که مجری برنامه از تتلو می پرسد چرا نامداری در ایران چادر می پوشد و در سوئیس بدون حجاب بوده ، به شدت از مردمی که او را قضاوت  می کنند انتقاد می کند.

گفتنی است آزاده نامداری هم عکس را مربوط به جلسه ای خانوادگی در حضور محارم اعلام کرده بود.

تتلو می‌گوید مردم توقع بیخودی دارند. او می گوید از ترس برخی مردم جرات زندگی نداریم. آزاده نامداری با بچه و کالسکه آمده و شوهرش هست آنوقت مردم او را قضاوت کردند.

ماجرای عکس بدون حجاب آزاده نامداری در سوئیس چه بود؟

azadenamdari

آزاده نامداری که از سال 1396 در مقطعی در اروپا زندگی می کرد گاهی در اینستاگرام  تصاویری از سفر به میلان، ژنو، سوئیس و .. با  چادر منتشر می کرد.

اما توسط فردی ناشناس  فیلم و تصاویری از وی بدون حجاب منتشر شد.  در این تصاویر و ویدئویی که از نامداری در فضای مجازی منتشر شده بود  وی بدون حجاب در حالیکه در یک پارک و فضای عمومی است و در کنار دختر و همسرش بود دیده می شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb9jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فرزاد حسنی به مرگ آزاده نامداری چه خواهد بود؟