تاریخ انتشار: 1400/01/09 10:33
کد خبر: 42203

مردان مسلح خانه قدرت الله فلاح نژاد را در لرستان به رگبار بستند + جزئیات

افراد مسلح به خانه قدرت‌الله فلاح‌نژاد مدیرکل شهری استانداری لرستان تیراندازی شد.
مردان مسلح خانه قدرت الله فلاح نژاد را در لرستان به رگبار بستند + جزئیات

مردان مسلح با خودروی سمند سورن به سمت خانه مدیر کل شهری استانداری لرستان تیراندازی کردند.

شامگاه یکشنبه 8 فروردین‌ماه، افراد مسلح ناشناس، منزل قدرت‌الله فلاح‌نژاد مدیرکل امور شهری استانداری لرستان را به گلوله بستند.

دقایقی پیش، سرنشینان مسلح خودرو سمند سورن سفیدرنگ، با اسلحه کلاشنیکف به منزل قدرت‌ الله فلاح‌ نژاد در یکی از خیابان‌های خرم‌آباد شلیک کردند.

در این اقدام کور، علاوه بر خسارت به در و دیوار منزل مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، خودرو پژو پارس وی نیز دچار آسیب شد.

تیراندازی هولناک به خانه مدیر کل شهری استانداری لرستان

در حال حاضر، عوامل فرماندهی انتظامی خرم‌آباد در محل حادثه حضور دارند و تلاش پلیس جهت یافتن عناصر این تیراندازی کور ادامه دارد.

هنوز از انگیزه عاملان این اقدام مسلحانه خبری در دست نیست اما نیروی انتظامی در حال بررسی ابعاد این حادثه است.

شلیک 14 گلوله به منزل مدیرکل امور شهری استانداری لرستان

در حالی که اثر شلیک 14 گلوله بر در، دیواره‌‌های منزل و خودروی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان کشف شد اما، خوشبختانه عبور برخی گلوله‌ها از پنجره‌ حیاط و اصابت آنان به سالن پذیرایی، تلفات جانی در پی نداشته است.

به گزارش اختصاصی صدر اخبار، شلیک ۱۴ گلوله به سمت منزل قدرت‌الله فلاح‌نژاد مدیرکل امور شهری استانداری لرستان، موجب شد تا جستجوی پلیس خرم‌آباد برای یافتن عاملین این اقدام آغاز شود.

اثر شلیک ۱۴ گلوله بر در، دیواره‌های منزل و خودروی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان کشف شد اما، خوشبختانه عبور برخی گلوله‌ها از پنجره‌ حیاط و اصابت آنان به سالن پذیرایی، تلفات جانی در پی نداشته است.

همچنین رگبار گلوله‌ها، موجب شکسته شدن شیشه‌های خودرو قدرت‌الله فلاح‌نژاد شده و بخشی اتاق خودرو نیز خسارت دیده است.

کسی در جریان تیراندازی آسیب ندید

این در حالی است که لحظه تیراندازی، خانواده مدیرکل امور شهری استانداری لرستان در اتاق‌های مجاور حضور داشته‌اند و خوشبختانه آسیبی به آنان وارد نشده است.

عاملان تیراندازی به منزل مدیرکل امور شهری استانداری لرستان، متواری شدند .

یک شاهد عینی به خبرنگار صدر اخبار گفت: سرنشینان یک خودرو سمند سورن سفید رنگ فاقد پلاک، با پوشش چهره دقایقی مقابل منزل مدیرکل امور شهری استانداری لرستان توقف کردند و در نهایت، یکی از آنان با پیاده شدن از اتومبیل، اقدام به شلیک گلوله پی در پی کرد.

این شاهد عینی، تصریح کرد: پس از شلیک، مهاجم مسلح به خودرو بازگشت و در معیت هم‌دستانش، به سرعت صحنه جرم را ترک کردند و متواری شدند.

گفتنی است، عوامل پلیس دقایقی بلافاصله پس از وقوع تیراندازی، با حضور در محل حادثه، ضمن ثبت اظهارات شاهدان عینی و بررسی سایر شواهد موجود در صحنه جرم، تحقیقات خود را آغاز کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l85m

آخرین اخبار