تاریخ انتشار: 1400/05/14 18:11
کد خبر: 35374

رابطه جنسی بدون رعایت این نکات ممنوع!

قبل از آغاز رابطه جنسی باید نکاتی بسیار مهم توسط دوطرف رعایت شود تا در عین حفظ سلامتی یک رابطه ی رضایت بخش و مفید زناشویی حاصل شود.
رابطه جنسی بدون رعایت این نکات ممنوع!

روابط جنسی بین زن و شوهر در سلامت جسم و سلامت روح آنها نقش مهمی دارد و موجب پایداری زندگی مشترک می شود. اما برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذتبخش نکاتی را باید قبل از نزدیکی رعایت کنید و از برخی کارها پیش از نزدیکی دوری کنید . در این بخش از نمناک بایدها و نبایدهای قبل از رابطه جنسی را اورده ایم.

قبل از رابطه زناشویی این نکات را رعایت کنید

غذاهای سنگین نخورید

قبل از رابطه جنسی زیاد غذا نخورید و بهتر است غذاهای سبک و یا مقداری میوه یا آجیل را میل کنید و از خوردن غذاهای سنگین و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات مثل برنج خودداری نمایید . خوردن میوه و آجیل و مقداری آب انرژی شما را افزایش می دهد پس نیاز نیست که حتما غذاهای سنگین میل کنید.

رابطه-جنسی

نکاتی که قبل از رابطه جنسی باید رعایت کنید

نوشیدنی های انرژی زا مصرف نکنید

برخی از افراد برای اینکه در طول رابطه جنسی انرژی کافی داشته باشند نوشیدنی های انرژی زا می نوشند اما این نوشابه ها اثرات مضر جدی دارد که به هیچ عنوان مصرفشان توصیه نمیشود.

از مشاجره با همسر خودداری کنید

همه زوجین در زندگی مشترک خود اختلافات و بحث هایی دارند . یکی از اشتباهات زوجین این است که بعد از بحث و جدل به فکر رابطه به بهانه آشتی هستند . برقراری رابطه جنسی پس از مشاجره بسیار اشتباه است زیرا شاید به نظر برسد که هر دوی شما آن مشاجرات را فراموش کرده اید اما باز هم ممکن است جایی در مغز شما یا همسرتان بخشی از آن باقی مانده باشد و میل و انگیزه شاد کردن خود و همسرتان را از دست بدهید.

برای خوشبو شدن دهان مسواک بزنید

برای از بین بردن بوی بد دهان قبل از برقراری رابطه جنسی مسواک بزنید و یا از شوینده های دهان استفاده کنید اما هیچگاه قرص نعنا نخورید زیرا منتول (menthol) موجود در قرص های نعنا سطح تستوسترون را در بدنتان کاهش داده و درنتیجه میل جنسیتان را کم می کند.

مسواک-قبل-از-رابطه-زناشویی

بهبود رابطه زناشویی با رعایت این نکات قبل از رابطه جنسی

تمرکز شهوانی داشته باشید

قبل از برقراری رابطه جنسی ذهن خود را وارد حیطه شهوانی و جنسی کنید تا قدرت تحریک پذیری جسمیتان بیشتر شود.

به نواقص بدن خود فکر نکنید

فکر کردن به نواقص بدن قبل از برقراری رابطه جنسی ، میل جنسی را کاهش می دهد پس به بدنتان زیاد توجه نداشته باشید و فکرهایی مثل «چرا هیکلم بهتر از این نیست؟» یا «چرا شکمم اینقدر چربی دارد» را کنار بگذارید و دائما تلاش نکنید که بدنی مانند سوپراستار ها و سوپرمدل ها داشته باشید زیرا وقتی نتوانید خود را به آن صورت درآورید دچار یاس و اضطراب خواهید شد پس هنگام رابطه فقط از لحظۀ بودن با همسرتان لذت ببرید و اجازه ندهید فکرهای منفی میل جنسیتان را از بین ببرد.

توقعاتتان را بالا نبرید

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و ارتباط جنسی برقرار می کنید ، به همسرتان و خود اجازه دهید از بدن همدیگر بتدریج به شناخت بیشتری برسید. اگر توقعاتتان در همان ابتدا خیلی بالا باشد و در آن ارتباط جنسی برآورده نشود، موجب کاهش اعتماد به نفس تان می شود و زندگی جنسی شما را با مشکل روبرو می کند.

بهبود-کیفیت-رابطه-زناشویی

توصیه های قبل از رابطه جنسی

خودارضایی نکنید

در مطلب عوارض خود ارضایی در بخش سلامت جنسی نمناک کامل توضیح دادیم که قبل از رابطه، خودارضایی نکنید چرا که این کار سبب طولانی شدن رابطه و تاخیر انداختن انزال نمی شود بلکه ممکن است سبب گردد که نعوظ پیش یا حین رابطه بدرستی صورت نگیرد. این عمل از نظر شرعی نیز حرام است.

خلاقیت و نوآوری داشته باشید

در رابطه جنسی همیشه به شکل همیشگیتان عمل نکنید بلکه خلاقیت و نوآوری داشته باشید و از حالت ها و مکانهای جدید استفاده کنید، خیالپردازی های همدیگر را برآورده کنید و برای حفظ شور و عشق بین خودتان، وضعیتهای متفاوت را امتحان کنید. پیروی کردن از الگوی همیشگی میل جنسی تان را کاهش می دهد و شور و اشتیاق و عشقی را که بینتان وجود دارد را کمتر می کند.

راهی برای غلبه بر استرس و اضطراب بیابید

قبل از برقراری رابطه جنسی ، باید حتما آرامش داشته باشید و از اضطراب و استرس به دور باشید زیرا استرس زیاد نابودکننده زندگی جنسی و موجب اختلالات جنسی مختلفی مثل اضطراب عملکرد و اختلال نعوظ می شود.

پس اگر استرس به ایجاد رابطه اقدام نکنید و قبل از اقدام به برقراری رابطه مدیتیشن انجام دهید یا از همسرتان بخواهید کمی ماساژتان بدهد. مصرف میوه ها و سبزیجات نیز در بهبود استرس تاثیرگذار است.

بهبود-رابطه-جنسی

پیش از رابطه جنسی به این نکات توجه کنید

نوشیدنی الکلی نخورید و سیگار نکشید

نوشیدنی های الکلی تحریک کننده هستند اما این نوشیدنی ها کارایی جنسی را پایین می آورد . کشیدن سیگار نیز جریان خون در بدن را سخت کرده، از آنجا که تحریک جنسی به آن وابسته است موجب کاهش میل جنسی می شود پس قبل از رابطه سیگار و مشروبات الکی مصرف نکنید و اگر میل به خوردن دارید میوه و سبزیجات که قدرت باروری را بالا می برد ، مصرف نمایید.

آنچه موجب حواسپرتی می شود را از بین ببرید

بسیاری از خانم ها حین رابطه جنسی مداوم فکرشان به وظائف روزانه، نور زیاد داخل اتاق، سروصدا، وجود حیوانات داخل اتاق و از این قبیل پرت می شود قبل از برقراری رابطه آنچه را که موجب حواسپرتی شما می شود از میان بردارید تا بتوانید رابطه خوبی برقرار کنید.

برای رابطه جنسی تان هم وقت بگذارید

رابطه جنسی تان را برای دیروقت که بدن کششی به آن ندارد و فقط نیازمند خواب و استراحت است ، نگذارید و برای بازی کردن قبل از رابطه هم وقت بگذارید تا رابطه جنسی بسیار بهتری داشته باشید. انجام زودهنگام رابطه جنسی تناسلی تحریک خانم ها را کم می کند. همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dpae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابطه جنسی بدون رعایت این نکات ممنوع!