تاریخ انتشار: 1400/10/25 09:54
کد خبر: 27163

تغییر ظاهری آقای صدا با تیپی جنتلمن و دخترکُش !

ابراهیم حامدی با تیپی ساده و مردانه در صفحه خود عکسی به اشتراک گذاشت که نظر کاربران را به خود جلب کرده .
تغییر ظاهری آقای صدا با تیپی جنتلمن و دخترکُش !

ابراهیم حامدی (زادهٔ: ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران) مشهور به ابی خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او دارای صدایی از جنس تنور است و در سبک‌های مختلف موسیقی صاحب اثر است: راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ دنس و اخیراً هاوس و ترنس.

برخی او را با تام جونز خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی مقایسه کرده‌اند، با این تفاوت که ابی را بر خلاف تام جونز دارای تمایلات سیاسی می‌دانند. بسیاری از طرفدارانش او را «آقای صدا» در حوزهٔ موسیقی پاپ فارسی می‌دانند.

ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند. وی یک پسر به نام فرشید دارد که پسرخواندۀ ابی محسوب می‌شود. گفته می‌شود آغاز آشنایی آنها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده است.

شباهت چهرۀ همسر دوم ابی باکتایون ریاحی، مشکلات عدیده‌ای را برای این بازیگر سرشناس سینما در فضای مجازی ایران به همراه داشته است. مهشید برومند که مدیر برنامه‌های ابی نیز محسوب می‌شود در اکثر کنسرت‌های وی حضور داشته و تصاویر منتشره از وی در یکی از کنسرت‌های ابی منجر به سوء تفاهمات و شایعات دامنه‌داری علیه این بازیگر شد.

بعد از قدم زدن کوتاهی در شهر زیبای ماربلا، به بهانه این عکس خواستم حال و احوالی کرده باشم با شما رفقای نازنین، و تا زمانی که فرصت بشه هم کامنت های زیباتون رو میخونم و پاسخگو خواهم بود❤ لحظات شادی رو برای شما آرزو میکنم.

61e1cf3c48a3a

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaoqg

آخرین اخبار