تاریخ انتشار: 1401/02/07 07:37
کد خبر: 22802

نذری خوردن پلیس انگلیس در شب قدر از ایرانی ها در لندن

نذری خوردن پلیس انگلیس در شب قدر در شبکه های اجتماعی وایرال شد. نذری خوردن پلیس انگلیس برای بسیاری از ایرانی ها جالب بود.
 نذری خوردن پلیس انگلیس در شب قدر از ایرانی ها در لندن

نذر به معنی عهد، پیمان وآنچه شخص بر خود واجب کند که انجام دهد یا در راه خدا بدهد به شرط چیزی یا بدون شرط. شرط آن است که نذرکننده، نذر کند طاعتی را انجام دهد که برای او مقدور باشد. همچنین نذر کننده باید بالغ و عاقل باشد و از روی اختیار و قصد نذر کند. نذری خوردن پلیس انگلیس در شب قدر از ایرانی ها در لندن را در ادامه ببینید.

 یکی از رسم های رایج در ایام عزاداری ماه محرم، توزیع غذای نذری میان عزاداران است. این رسم قدیمی، تنها محدود به کشور ما نمی شود و بین مسلمانان کشورهای دیگر هم رواج دارد. از این رو دراین مطلب به معرفی رایج ترین نذری هایی که در روزهای تاسوعا و عاشورا در سایر کشورهای مسلمان، تهیه و توزیع می شوند، می پردازیم.

نذری دادن در مالزی

شیربرنج مغزدار با دانه انار: مالزی، یکی از کشورهای اسلامی است که نذر کردن و نذری دادن در ایام محرم به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا، رواج زیادی دارد.متاسفانه، اسراف در مصرف انواع مواد غذایی که معمولا هم بر پایه برنج تهیه می شوند، در این کشور و در ماه محرم، به وفور به چشم می خورد. یکی از مهم ترین نذری های ماه محرم در مالزی، شیربرنج مغزدار است.  

مردم این کشور در روز عاشورا، شیربرنج را با برنج، شیر و شکر تهیه می کنند و آن را با حجم بالایی از بادام، گردو، مویز، فندق، بادام زمینی و مقداری دانه انار، پودر نارگیل، دارچین و پودر پسته تزئین می کنند و به مصرف می رسانند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qmvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صعود لیورپول به فینال جام حذفی با حذف سیتی