تاریخ انتشار: 1401/06/04 09:24
کد خبر: 17322

عکس| حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار

ماجرای شکایت دختر روسی از سردار آزمون همچنان ادامه دارد و قرار است این موضوع در آلمان پیگیری شود.
عکس| حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار

 وب‌سایت spbdnevnik روسیه در این خصوص نوشت: چند ماه پیش بود که خبر رسید سردار آزمون در زمان حضورش در باشگاه زنیت صاحب فرزندی شده اما مسئولیت او را نمی‌پذیرد. مادر فرزند سردار آزمون از او شکایت کرد و کار را به دادگاه کشاند تا از او غرامت سنگینی بگیرد. دادگاه به نفع دختر روس رای داد و سردار آزمون محکوم به پرداخت یک چهارم از درآمدش به عنوان هزینه‌های فرزندش شد. طبق گفته منابع روسی، این رقم چیزی حدود 700 هزار یورو است.

ماجرا از این قرار بود که سردار آزمون با دختری به نام آلیا در کازان آشنا شد و پس از انتقال سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ، آن‌ها به ملاقات با یک‌دیگر ادامه دادند. بعد از مدتی آلیا باردار شد و رابطه آن‌ها به پایان رسید. ابتدا سردار آزمون از مادر فرزندش حمایت مالی می‌کرد اما این رقم با رقم قانونی که آن دختر رویش حساب باز کرده بود، مطابقت نداشت. در نتیجه کار به دادگاه کشیده شد. پس از شکایت، سردار آزمون در دادگاه حاضر نشد و حکم به شکل خودکار به نفع شاکی صادر شد. سردار آزمون درخواست تجدید نظر داد چرا که به دلیل حضورش در آلمان نتوانست در معاینات لازم حضور یابد. الان خبر رسیده که سردار آزمون دیگر هیچ رقمی را بابت حمایت و نگه‌داری از فرزندش را پرداخت نمی‌کند.

عکس| حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار

حضور سردار آزمون در آلمان باعث نمی‌شود این پرونده مختومه شود. آندری دیمیتریف، وکیل دختر روسی در خصوص شرایط کنونی فرزند این مهاجم تیم ملی ایران گفته: الان آلیا در وضعیت خیلی سختی است. قبلا آزمون مبلغ کمی را جهت نگه‌داری از کودک پرداخت می‌کرد اما حالا همه راه‌های ارتباطی با او مسدود شده است. او هیچ پولی نمی‌فرستد و موکل من نمی‌تواند شغلی برای خودش پیدا کند زیرا کودک در سنی است که کاملا به مادرش وابسته است. به کمک کارشناسان در آلمان نیاز داریم، اگرچه مشکل خاصی نخواهیم داشت زیرا آلمان کشوری متمدن است و به قوانین احترام می‌گذارد. ما در این که نتیجه پرونده‌مان مثبت خواهد بود، تردیدی نداریم و این ماجرا را تا انتها پیگیری خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8a8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالائف: سردار بیش از 20 میلیون یورو می‌ارزد