تاریخ انتشار: 1401/09/10 01:54
روابط زناشویی|رابطه جنسی|دانستنی های جنسی
کد خبر: 13427

انتظارات خانمها از همسران خود در رابطه جنسی

خانم ها در رابطه جنسی با همسران خود انتظاراتی دارند که باید به آنها توجه نمود.
 انتظارات خانمها از همسران خود در رابطه جنسی

منهای ورزش؛ در روابط جنسی بین زوجین، زنها توقع و انتظاراتی از همسران خود دارند که نباید به آنها بی اهمیت بود چرا که ممکن است به نوع رابطه آسیب جدی وارد نماید پس بنابراین آقایان مراقب باشند که برای حفاظت از زندگی مشترک و لذت روابط جنسی به آن توجه نمایند.
یکی از موارد بسیار مهم برای خانم ها این است که آنها جملات تحریک کننده را خیلی دوست دارند. گفتن عبارتها و جملاتی مانند:«حالا کمی سمت راست را تحریک کن» یا «حالا بیا بالا» اووه و بله. زنها دوست دارند موقع رابطه جنسی صدای حاکی از رضایتمندی شما را بشنوند تا مطمئن شوند آنچه را که برای شما انجام میدهند خوب است.

بعلاوه آنها دوست دارند موقع رابطه جنسی شما با آنها صحبت کنید،آنها را ببوسید و آنها را به خوبی تحریک کنید، و در موقع مناسب آلت خود را وارد واژن کنید. ولی بعد از انجام نزدیکی بازهم با لبهایتان مشغول آنها باشید! و باز هم کلمات محبت آمیز بگوئید و دوباره آنها راببوسید.

شاید برخی از آقایان نسبت به این موضوع کوتاهی نمایند که در بلند مدت می تواند آسیب جدی به روابطزناشویی آنها وارد نماید و برای استحکام در زندگی زناشویی به این موارد حتما توجه کنید تا زندگی شیرینی در کنار همسر خود داشته باشدی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48wam4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت‌های روابط جنسی بین زن و مرد