تاریخ انتشار: 1401/12/20 15:38
کد خبر: 9424

استوری جنجالی همسر وریا غفوری / او از چه چیزی ناراحت است؟+عکس

مونا اردلان همسر وریا غفوری با انتشار یک متن تلخ و متفاوت در صفحه شخصی اش به روزهای سختی که سپری کرده اشاره کرده است.
استوری جنجالی همسر وریا غفوری / او از چه چیزی ناراحت است؟+عکس

منهای ورزش؛ وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال در حال حاضر به عنوان یکی از برجسته ترین و پرحاشیه ترین بازیکنان بدون تیم در لیگ برتر فوتبال ایران است.

اما روند اتفاقات حاشیه ای زندگی وریا غفوری در این یک سال اخیر به قدری گسترده بوده که حتی خانواده او هم از این شرایط غافلگیر شده اند.

شاید همین عوامل سبب شده که مونا اردلان همسر وریا غفوری در این مدت کوتاه همواره با انتشار مطالب مرموز و طعنه آمیزی در صفحه شخصی اش به افراد خاصی کنایه بزند.

در همین ارتباط همسر کاپیتان سابق استقلال در تازه ترین فعالیت اش در فضای مجازی با انتشار یادداشتی از سال سختی که پشت سر گذاشته ابراز گلایه کرده است.

او در این استوری نوشته است: امشب دارم به چند روز باقی مونده نحس این سال نحس فکر می کنم. به این یه سالی که گذشت، سخت گذشت، خیلی سخت..

monaardalan_vaghtesobh

حرکت قشنگ وریا غفوری به یاد «پیروز»

به گزارش خبرآنلاین وریا غفوری به همراه عادل فردوسی‌پور در یک مسابقه خیریه حضور داشت. تیم رسانه ورزش امروز در یک دیدار خیریه کنار کودکان مبتلا به سندروم داون به میدان رفت.

وریا غفوری، کاپیتان سابق باشگاه استقلال که در هفته‌های اخیر در تمرینات تیم رسانه ورزش حضور داشته در کنار عادل فردوسی‌پور در این مسابقه حضور داشت. روی پیراهن وریا عبارت «برای پیروز» نوشته شده بود و آن‌ها از این طریق به یاد یوزپلنگ ایرانی بودند که چند روز قبل جان خود را از دست داد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459o92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلزله در فولاد؛ وریا غفوری به درب خروج نزدیک شد