تاریخ انتشار: 1402/02/28 11:58
کد خبر: 6009

تفاوت رابطه از راه دور با رابطه‌های معمول!|راهکارهای حفظ رابطه از راه دور

فاصله زیاد میتونه یک رابطه رو از بین ببره البته اگر به توصیه‌ها عمل کنین، فاصله زیاد، حتی میتونه باعث مستحکم‌تر شدن رابطه هم بشه!
تفاوت رابطه از راه دور با رابطه‌های معمول!|راهکارهای حفظ رابطه از راه دور

در رابطه‌هایی که از راه دور نیست، میتونین همدیگه رو ملاقات کنین و شخصیت واقعی همدیگه رو بشناسین اما فاصله زیاد میتونه یک رابطه رو از بین ببره البته اگر به توصیه‌ها عمل کنین، فاصله زیاد، حتی میتونه باعث مستحکم‌تر شدن رابطه هم بشه! دراسلایدهای بعدی نکاتی رو برای مستحکم‌تر کردن رابطه از راه دور میگیم.

مطمئن بشین که اون شخص، ارزشش رو داره

این مورد، مهم‌ترین عامل تداوم رابطه از راه دوره یعنی مطمئن بشین که طرف مقابل هم برای این رابطه تلاش میکنه، شما یکی از اولویت‌های زندگیش هستین  و به شما متعهده. این سوال رو از خودتون بپرسین: «آیا ارتباط عمیقی بین شما برقراره که شما فکر میکنین نمیتونین چنین شخصی رو در شهر خودتون پیدا کنین؟» اگر شما خانم هستین حتما در دو ماه اول رابطه، ازش بخواین به شهرتون بیاد تا با هم حضورا ملاقات کنین.

رابطه رو بلاتکلیف ادامه ندین (۱)

شما هرگز احساس آرامش و امنیت نخواهید کرد اگر رابطه‌تون بلاتکلیف باشه. باید با عشق‌تون صحبت کنین و مشخص کنین چه برنامه‌ای برای رابطه تون دارین و در آینده کدام یک از شما قراره به شهر طرف مقابل بره؟ باید برای رابطه‌تون برنامه‌ریزی کنین و تاریخ پایان آشنایی‌تونو مشخص کنین.

رابطه رو بلاتکلیف ادامه ندین (۲)

صحبت کردن در مورد رابطه‌تون به شما این اطمینان رو میده که شما و عشق‌تون در یک مسیر حرکت و برای رسیدن به هدف نهایی رابطه‌تون، تلاش میکنین.

از زندگی خودتون لذت ببرین (۱)

خیلی آسانه که شما بیش از حد درگیر رابطه‌تون بشین و گمان کنین چون بین‌تون فاصله زیادی هست، پس باید بیشتر برای رابطه‌تون تلاش کنین و زمان بذارین اما این نکته رو بدونین که اگر چه مهمه که برای رابطه‌تون تلاش کنین اما نباید تمام زندگی‌تونو کنار بذارین و فراموش کنین.

راهکارهای حفظ رابطه از راه دور

از زندگی خودتون لذت ببرین (۲)

به علاوه، درگیر شدن افراطی در رابطه، احساسات منفی مثل حسادت، کینه، شکاکی و… رو در شما ایجاد میکنه و با گذر زمان در شما این احساس ایجاد میشه که طرف مقابل به زندگیش مثل قبل ادامه میده اما شما همه چیزتونو فدا کردین و در عوض، چیز بسیار کمی رو از طرف عشق‌تون دریافت میکنین. پس به زندگی‌تون معنا ببخشین و به فعالیت‌هاتون ادامه بدین.

پیام‌های معنادار بفرستین

در رابطه از راه دور، بیشتر راه ارتباطی فقط پیام، صوت و تصویر هست. پس خیلی مهمه که شما از فضای مجازی و برنامه‌های پیام‌رسان، طوری استفاده کنین تا رابطه‌تون مستحکم‌تر بشه. باید یاد بگیرین که چه پیام‌هایی بفرستین تا جذابیت و هیجان رابطه‌تون حفظ بشه. برای همین منظور میتونین در دوره جذب عشق با موبایل شرکت کنین.

به رابطه‌تون با دید مثبت نگاه کنین

اگر شما دید و نگرش مثبت نسبت به رابطه‌تون داشته باشین و مدام افکار منفی به ذهن‌تون راه ندین، همین انرژی مثبت به رابطه‌تون منتقل میشه و شما رو قوی‌تر میکنه تا بتونین با هم با چالش‌های  رابطه رو به رو و پیروز بشین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gggz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش| فواید رابطه جنسی در حمام؛ سرگرم کننده و آرامش دهنده
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

قبل از رابطه جنسی این کارها ممنوع است!/ رعایت واجب!
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

منهای ورزش| قبل از رابطه جنسی این کارها ممنوع است!/ رعایت واجب!
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی