تاریخ انتشار: 1395/05/10 11:54
کد خبر: 270927

احمدی: برای مدال طلا به المپیک می‌روم

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران می‌گوید: با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشته، برای کسب مدال طلا در المپیک شرکت می‌کند.
 احمدی: برای مدال طلا به المپیک می‌روم

الهه احمدی ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران درباره اردوی هانوفر اظهار داشت: دو اردوی فرانسه و آلمان واقعاً برای ما خوب و سازنده بود، البته فشارهایی مثل دوری از خانواده‌ رویمان بود که طبیعی هم هست، اما تمرینات مناسبی را برگزار کردیم و هر مشکلی که داشتیم برطرف شد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در المپیک بگیرید، اظهار داشت: من پیشگو نیستم و همه 63 نفری که سهمیه گرفته‌اند با قدرت در این بازی‌ها شرکت می‌کنند، من هم برای کسب مدال طلا به میدان می‌روم. تفاوت من با حریفانم در روز مسابقه فقط از نظر روحی، روانی است. اگر راهی فینال شوم، رقابت سختی را هم در این مرحله خواهم داشت.

ملی‌پوش تیراندازی بانوان ایران در مورد مهم‌ترین رقیبانش در المپیک خاطرنشان کرد: حریفانی از کرواسی، صربستان، آمریکا و آلمان از رقیبان جدی من هستند، چین هم سرامد همه حریفان است، 20 تا 25 نفر برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند، اما فقط یک مدال طلا توزیع می‌شود، من از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند؛ چراکه دعای خیر آنها انرژی‌بخش است، ما شرایط سختی را گذراندیم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه همه می‌دانند امکانات تیراندازی در این مدت خوب نبوده، تصریح کرد: تیراندازی رشته پرخرجی است، اما شرایط ورزش کشور و فدراسیون خوب نبود. با این وجود همه مشکلات را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که نتیجه خوبی هم بگیریم.

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kvrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدمتی: هرلباسی بدهند بدون اعتراض می‌پوشم/ امیدوارم شروع خوبی برای ورزش ایران در المپیک باشم