تاریخ انتشار: 1395/05/07 16:06
رقابت های تنیس روی میز و بدمینتون قهرمانی کشورمردان پیوند عضو؛
کد خبر: 271438

نفرات برتر تنیس روی میز قهرمانی کشور مغرفی شدند

رقابت های تنیس روی میز و بدمینتون قهرمانی کشور مردان پیوند عضو که به میزبانی کیش برگزار شد روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتردر هر رده به کار خود پایان داد.
نفرات برتر تنیس روی میز قهرمانی کشور  مغرفی شدند

به گزارش سرویس ورزش های راکتی فرتاک ورزشی، این رقابت ها در بخش مردان و در چهار رده سنی در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار شد .

در رده سنی 18 تا 29 سال سید مجتبی احمدی از استان فارس اول شد و محمد رضا شاه مرادی و جواد قزل سلفی از استان های مرکزی و گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 30 تا 39سال نیز جواد رحمانی از تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و روح اله قموشی رامندی از قزوین دانیال علیجانی از استان مازندران بر سکوی دومی و سومی ایستادند.

در این رقابت ها و در رده سنی 40 تا 49 سال بابک فتاحی از استان اصفهان اول شد و رامین مهدی نژاد از تهران و بیژن مونسی فر از اصفهان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی 50 تا 59 و بالای 60 سال نیز نادر محمودزاده از آذربایجان غربی اول شد و امیر شاه ملکی و علیرضا علیجانی از استان ها کردستان و مازندران دوم و سوم شدند.

رقابت های بدمینتون قهرمانی کشور که در رده سنی آزاد در مجموعه ورزشی المپیک برگزار شد امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت .

در پایان این رقابت ها حسین رضایی از آذربایجان شرقی اول شد و علیرضا روح پرور زاده از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و بهروز سلیمی از زنجان و حمزه پیرمرادیان از اصفهان مقام سوم مشترک را بدست آوردند .

رقابت های قهرمانی کشور ورزشکاران پیوند اعضا و بیماری های خاص از سوم تا هفتم تیرماه به میزبانی منطقه ازاد کیش برگزار شد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ney6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوشاد عالمیان: المپیک مانند مسابقات دیگر است