تاریخ انتشار: 1397/09/30 18:58
کد خبر: 116823

کرانچار: «پک» ملک خصوصی کسی نیست/ آرزو و تلاش همه رسیدن تیم امید به المپیک است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: مجموعه «پک» متعلق به فدراسیون است و ملک خصوصی کسی نیست.
کرانچار: «پک» ملک خصوصی کسی نیست/ آرزو و تلاش همه رسیدن تیم امید به المپیک است

زلاتکو کرانچار در پایان دیدار تیم امید مقابل سوریه، گفت: در بازی امروز نسبت به بازی اول روانتر بازی کردیم. حتی وقتی عقب افتادیم بازیکنان از اجرای برنامه‌های تاکتیکی مدنظر دست برنداشتند و تک به تک دستورات را اجار کردند. به همه تاکتیک‌ها و برنامه‌هایمان در این بازی عمل کردیم. نتیجه این بازی نشان می‌دهد که چقدر خوب بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که تا به الان با تیم امید برای حضور در «پک» همکاری نشده و آیا آنها به حضور در این مجموعه نیاز ندارند، افزود: در اردوهایی که تا به الان داشتیم بازیکنان بلافاصله بعد از بازی‌های باشگاهی به تیم ملی می‌آمدند به همین خاطر خیلی به این مجموعه نیاز نداشتیم اما در دی‌ماه با توجه به وقفه لیگ برتر نیاز به استفاده از این مجموعه داریم. می‌دانید آنجا ملک خصوصی کسی نیست و این مجموعه به فدراسیون فوتبال تعلق دارد. هم فوتبال آقایان و هم فوتبال بانوان می‌توانند از آنها استفاده کنند و الان که در حال آماده‌سازی هستیم برای آماده سازی تیم باید از آنجا استفاده کنیم. ما خودمان را برای برنامه اصلی تیم حضور در انتخابی المپیک که دور اول آن مسابقات به میزبانی تهران در فرودین ماه برگزار می‌شود آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم امید در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند راهی المپیک شود، گفت: همه ما به عنوان بازیکنان و کادرفنی تیم آروزیمان برآورده کردن خواسته مردم برای رسیدن به المپیک است. در رقابت‌های آسیایی حاضر شدیم و چندین اردوی خوب برگزار کردیم که همه اینها نشان از عزم مسئولان، کادرفنی و بازیکنان برای محقق کردن آرزوی مردم برای رسیدن به المپیک را دارد. مردم مطمئن باشند این جوانان  مستعد که دیگر بچه نیستند و وارد سن بزرگسالی شدند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با کمترین اشتباه نتایج قابل قبولی کسب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvm6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعضاى تیم ملى امید وارد جزیره کیش شدند