تاریخ انتشار: 1397/06/22 11:12
کد خبر: 130572

پرسپولیسی ها میانگین «قهرمانی» خود را حفظ کردند

پرسپولیسی ها نساجی را شکست دادند تا در پایان هفته ششم با 12 امتیاز به میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی برسند.
پرسپولیسی ها میانگین «قهرمانی» خود را حفظ کردند

سرخپوشان پایتخت علی رغم محرومیت از نقل و انتقالات و جدایی چند ستاره، همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند و برای چهارمین فصل متوالی، مدعی جدی قهرمانی به شمار می روند. پرسپولیسی ها در این فصل مقابل پدیده، فولاد و نساجی پیروز شدند و برابر نفت MIS، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدند تا بالاتر از سپاهان و سایپا و پایین تر از پدیده در رده دوم قرار بگیرند.

 

آن ها آغاز بسیار خوبی در لیگ داشتند اما در ادامه به شکل عجیبی با فقر گلزنی و ناکامی در رسیدن به پیروزی مواجه شدند و شاید اگر دیروز نساجی را نمی بردند، در بحرانی عمیق فرو می رفتند که گل های علیپور و مدافع نساجی و نمایش جذاب تیم برانکو مانع از این اتفاق شد.

 

حالا آن ها علی رغم محرومیت از نقل و انتقالات میانگین «قهرمانی» خود را حفظ کرده اند. رسم در فوتبال جهان بر این است که یک تیم با میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی به مقام قهرمانی برسد و حالا سرخ ها در پایان هفته ششم به این رکورد دست یافته اند.

 

پرسپولیس برای حفظ میانگین 2 امتیاز، باید حداقل 6 بازی از 10 بازی باقی مانده را ببرد یا این که 4 تیم را شکست دهد و از 2 حریف قدرتمندتر، تساوی بگیرد. ماشین سازی، سپیدرود، سایپا، پیکان، استقلال، ذوب آهن، پارس جم، سپاهان و تراکتورسازی حریفان پرپسولیس در ادامه لیگ هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458g9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور دیدار پرسپولیس-نساجی بازیکنان را خوب کنترل کرد اما مربیان را نه!