تاریخ انتشار: 1397/07/16 09:25
کد خبر: 127156

خبری از دعوت کامیابی نیا به تیم ملی نیست!

خروج نام کمال کامیابی نیا از لیست کارلوس کی روش برای اردوی پیش از جام ملت‌ها به انتقادی دیگر از سرمربی تیم ملی تبدیل شده است.
خبری از دعوت کامیابی نیا به تیم ملی نیست!

از آنجایی که آرایش و استراتژی بازی کی‌روش برای رقابت با تیم‌های آسیایی به نسبت جام جهانی تفاوت خواهد داشت و هجومی‌تر می‌شود، شاید در صورت استفاده از سیستم3-3-4 تیم ملی با مثلث خط میانی صاحب راس عقب بازی کند به طوری که فقط یک هافبک دفاعی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و نهایتا با دو ذخیره در این پست به جام ملت‌های آسیا برود.

شاید به همین خاطر است که نام احسان حاجی صفی به‌عنوان مدافع چپ در فهرست قرار گرفته و او هم مثل جام جهانی به پست قبلی‌اش برگشته تا جا برای ورود نیروی جدیدی مثل نوراللهی باز شود و رقابت در این پست را داغ‌تر و شاداب‌تر کند.

با این وجود آنچه در این پست می‌تواند جالب باشد دعوت نشدن کمال کامیابی‌نیا است. کمال در بسیاری از اردوهای قبل از جام جهانی و مسابقات مقدماتی به تیم ملی دعوت می‌شد و حتی چند بازی هم انجام داد اما حالا نوراللهی به تیم ملی رفته و خبری از دعوت کمال نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که کامیابی‌نیا هم مثل نوراللهی این فصل بازی‌های خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان انجام داده و دعوتش کسی را شگفت‌زده نمی‌کرد.

 از طرفی نام کمال در ماتریس 50 نفره کی‌روش وجود داشت و شاید اگر قرار بود بازیکنی به جمع هافبک‌های دفاعی قبلی اضافه شود او باشد اما دعوت از نوراللهی می‌تواند یک پیام ویژه برای کامیابی‌نیا داشته باشد و آن فاصله گرفتن از تیم ملی است.

به نظر می‌رسد مصدومیت کتف کمال که ظاهرا همواره با او خواهد بود باعث شده فاصله این بازیکن از تیم ملی بیشتر و بیشتر شود. کمال مدتی قبل از جام‌جهانی از تیم ملی خط خورد و در نخستین اردوی بعد از جام جهانی و اردوی فعلی هم حضور نداشت و ندارد تا مشخص شود کم کم از ماتریس کی‌روش خارج شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exaba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک جنگنده تیم فوتبال پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد