تاریخ انتشار: 1397/07/17 12:52
کد خبر: 126982

جوانان پرسپولیس درگیر شدند؛تصمیم برانکو چیست؟

تمرین روز گذشته پرسپولیس با جنجال سازی دو بازیکن جوان این تیم همراه بود و باید دید برانکو چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت.
جوانان پرسپولیس درگیر شدند؛تصمیم برانکو چیست؟

تمرین روز گذشته پرسپولیس با غیبت انبوه بازیکنان ملی پوش و مصدوم در شرایطی به پایان رسید که رختکن این تیم شاهد درگیری دو بازیکن جوان بود.

حسین ماهینی به دلیل مصدومیت، احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران و عراق، گادوین منشا با توجه به تولد فرزندش و البته شایان مصلح با توجه به حواشی اخیر و احضار به مراجع ذیصلاح جزو غایبان تمرینات پرسپولیس در روز گذشته محسوب می‌شدند و این در حالی بود که پایان تمرین این تیم چندان خوشایند نبود.

تمرین بخش پایانی همانند همیشه اختصاص به فوتبال درون تیمی داشت و در این میان درگیری لفظی شدیدی میان ابوالفضل درویش وند، گلر سوم این تیم و سعید کریمی، مهاجم تازه به خدمت گرفته این تیم از تیم جوانان ایران که به تازگی به تیم امید دعوت شده، شکل گرفت. این درگیری لفظی به رختکن تیم نیز کشیده می‌شود و با اوج گیری آن کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده شد تا در نهایت با وساطت و میانجگیری دیگر بازیکنان قائله خاتمه یابد.

بازیکنان بزرگتر تیم که به شدت نسبت به رفتار بازیکنان جوان  و بی توجهی به درخواست آنها برای پایان دادن به این بحث شاکی هستند این موضوع را به اطلاع سرپرست تیم رسانده‌اند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این دو بازیکن خواهد بود.

 

درویش وند و کریمی با دعوت به اردوی تیم امید ایران از امروز تمرین این تیم را ترک خواهند کرد و در بازگشت احتمالا باید در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjxlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رده‌بندی بهترین تیم‌های فوتبال جهان؛ پرسپولیس 22 و استقلال 4 پله صعود کردند