تاریخ انتشار: 1397/07/18 15:41
کد خبر: 126826

مصاحبه کاپیتان پرسپولیس علیه کی‌روش سوخت و سوز دارد، اما دیر و زود ندارد!

سیدجلال حسینی به توصیه بزرگ فوتبالی سکوت کرد و حرفی علیه کارلوس کی‌روش نزد تا به وقتش همه چیز را روی دایره بریزد.
مصاحبه کاپیتان پرسپولیس علیه کی‌روش سوخت و سوز دارد، اما دیر و زود ندارد!

به طور حتم بسیاری از شما دوشنبه شب پای گیرنده‌های خود نشستید که تماشاگر مصاحبه تلویزیونی سیدجلال حسینی با عادل فردوسی‌پور باشید.

گپ و گفتی که تصور می‌شد با افشاگری و شاید مصاحبه جنجالی کاپیتان پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی همراه باشد، اما این‌طور نشد.

سیدجلال حسینی بیشتر ترجیح داد علیه علی‌اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس حرف بزند و ازسختی‌های جدال برگشت با السد قطر بگوید.

به راستی چرا؟

چه شد که مدافع پرسابقه پرسپولیس به‌رغم ناراحتی شدید از سرمربی تیم ملی لام تا کام حرفی نزد و ناراحتی خود را بروز نداد؟

شاید دلیل اول این اتفاق عدم تمایل عادل فردوسی‌پور به جنجال علیه کارلوس کی‌روش و تیم ملی برمی‌گشت. مجری- تهیه‌کننده برنامه ۹۰ که همیشه از چنین فرصتی برای جذاب‌تر و حتی جنجالی‌تر (!) کردن برنامه اش استفاده می‌کند این مرتبه رویه دیگری در پیش گرفت.

آب سرد بر پیکره این مصاحبه جنجالی شاید زمانی پاشیده شد که عادل فردوسی‌پور پس از پایان پرسش‌هایش در خصوص شرایط پرسپولیس با سؤال و جوابی عجیب سراغ بحث تیم ملی رفت.

عادل رو به سیدجلال کرد و گفت: «البته تو به رغم ناراحتی که از خط خوردن آن‌هم در آستانه جام جهانی داشتی نه علیه کارلوس کی‌روش سرمربی خودت مصاحبه کردی و نه جنجال کردی و...»

بدین ترتیب مجری برنامه ۹۰، سیدجلال حسینی را در یک رودربایستی شاید آگاهانه قرار داد که اگر هم دلش می‌خواست حرفی علیه سرمربی تیم ملی بزند سکوت کند و حرف خودش را به قول معروف بخورد!

شاید اگر پای هر کس دیگری وسط بود عادل رفتار دیگری بروز داده و حتی می‌پرسید که چرا سکوت کردی؟! اما عدم جنجال‌سازی یا مصاحبه نکردن سیدجلال حسینی مربوط به توصیه یکی از بزرگان فوتبال ایران به اوست.

در همین راستا شنیدیم سیدجلال پس از خط خوردن از تیم ملی کلی با این ملی‌پوش مطرح و سابق تیم ایران درد دل کرده و حرف زده است. طرف هم به کاپیتان پرسپولیس توصیه کرده از جنجال‌سازی و مصاحبه علیه کارلوس کی‌روش پرهیز کند. چرا؟

این بازیکن سابق و مطرح به سیدجلال گفته با هرگونه مصاحبه علیه کارلوس کی‌روش آتو دست مرد پرتغالی می‌دهد تا ناکامی احتمالی در جام ملت‌های آسیا را گردن کاپیتان پرسپولیس بیندازد.

بر همین اساس سیدجلال حسینی به توصیه بزرگ فوتبالی سکوت کرد و حرفی علیه کارلوس کی‌روش نزد تا به وقتش همه چیز را روی دایره بریزد.

سیدجلال می‌خواهد اول با پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و بعد خیلی چیز‌ها را ثابت کند. مصاحبه کاپیتان پرسپولیس علیه کارلوس کی‌روش سوخت و سوز دارد، اما دیر و زود ندارد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a556

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان پرسپولیس بدخواهانش را ناامید کرد!