تاریخ انتشار: 1397/09/09 13:43
کد خبر: 119680

آماری ناامید کننده برای مهاجم پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس یک بازی دیگر را هم در لیگ برتر بدون گلزنی گادوین منشا پشت سر گذاشت تا آمار ضعیف این بازیکن در این مسابقات ضعیف تر شود.
آماری ناامید کننده برای مهاجم پرسپولیس

پیش از برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر اشاره کردیم گادوین منشا مهاجم نوک تیم فوتبال پرسپولیس که در هر ۱۲ بازی این تیم حضور داشته و دقایق حضورش در میدان به ۶۹۰ دقیقه می‌رسد، تنها یکبار موفق به گلزنی شده و طبیعی است که یک گل برای مهاجم نوک تیم پرسپولیس به هیچ وجه آمار جالب توجهی نیست.

شاگردان برانکو دوازدهمین بازی خود را در هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی سپری کردند. منشا در این بازی هم ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و باز هم موفق به گلزنی نشد تا ۹۰ دقیقه به دقایق طولانی گل نزدن مهاجم نوک سرخ ها افزوده شود.

حالا و در آستانه نزدیک شدن به نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر، گادوین منشا در ۱۲ بازی و به ازای ۷۸۰ دقیقه حضور در میدان تنها یک گل برای سرخ پوشان در لیگ برتر زده است.

با توجه به این که این مهاجم نیجریه ای نزدیک‌ترین بازیکن پرسپولیس به دروازه حریفان است و با یاد آوری این نکته که وی در بهترین پرسپولیس تاریخ بازی می کند، قطعا این می تواند یک آمار ناامید کننده برای وی باشد. هرچند که میزان دوندگی این بازیکن در زمین و فشار روی حریفان و حتی حضور تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس برای دفاع کردن غیر قابل انکار است.

اولین و آخرین گل منشا در این فصل در دقیقه ۶۵ هفته دوم و مقابل فولاد است تا این مهاجم ۱۱۰۵ دقیقه در حسرت گل زدن مانده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epnb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید پرسپولیسی ها به مروارید سیاه؛ گلزنی برای سرخ پوشان