تاریخ انتشار: 1397/09/10 11:58
کد خبر: 119543

خیال برانکو راحت شد/نیمکتی که دیگر خالی نیست!

بازیکنان جوان تیم پرسپولیس عملکرد خوبی در ترکیب این تیم ارائه کردند و حالا برانکو به آینده آن ها امیدوارتر خواهد بود.
خیال برانکو راحت شد/نیمکتی که دیگر خالی نیست!

قرمزها از ابتدای فصل هم با کمبود نفرات روبرو بودند اما با آغاز فصل و سپری شدن نیم فصل نخست، هر هفته یک یار از پرسپولیس کم شد تا جایی که آن ها با لشگری از مصدوم و محروم مقابل ماشین سازی صف آرایی کردند. در ترکیب اصلی این تیم آدام همتی و حمیدرضا طاهرخانی جوان بازی می کردند و در ادامه نیز 2 یار تعویضی جوان وارد زمین شدند.

آدام همتی در پست دفاع راست حضور داشت و حمیدرضا طاهرخانی نیز جلوتر از او بازی می کرد. این دو بازیکن نزدیک به یک ساعت زوج خوبی را تشکیل دادند اما برانکو تصمیم گرفت جووینکوی تیمش یعنی طاهرخانی را بیرون کشیده و سعید حسین پور را به زمین بیاورد. حسین پور 20 ساله نیز در چند صحنه استعداد خود را نمایان کرد و نشان داد می تواند در آینده بیش از این به میدان برود.

محمد امین اسدی دیگر بازیکن تعویضی پرسپولیسی ها بود. او در دقیقه 82 به جای علیپور وارد میدان شد و یک فرصت گلزنی هم داشت که ضربه اش به بیرون رفت. اما در وقت های اضافی اسدی در موقعیت تک به تک دروازه ده خسوس را باز کرد که داور به اشتباه این صحنه را آفساید گرفت.

به هر حال با این شرایط و با بازگشت بازیکنان باتجربه پرسپولیس و همچنین اضافه شدن خریدها، خیال برانکو از نیمکت با داشتن بازیکنان جوانی چون حسین پور، اسدی، طاهرخانی می تواند راحت باشد. در کنار این ها باید احمد بهاروندی، شاهیان عباسیان و... را نیز قرار داد که بازیکنان با استعدادی هستند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg6kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی گل عجیب بیرانوند با دشمن کی روش (عکس)