تاریخ انتشار: 1397/10/20 12:34
کد خبر: 114387

چهارمین کروات تاریخ پرسپولیس از راه رسید!

مهاجم 32 ساله و سابق تیم دیناموزاگرب پس از ماته دراگه چوویچ، لوکا ماریچ و بوژیدار رادوشویچ چهارمین بازیکن کروات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.
 چهارمین کروات تاریخ پرسپولیس از راه رسید!

سرخپوشان پایتخت سرانجام یک بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و ماریو بودیمیر را جانشین گادوین منشا کردند. این مهاجم 32 ساله در نیم فصل اول با پیراهن تیم دیناموزاگرب توانست در 15 بازی 7 گل بزند و عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

مهاجم 193 سانتی متری سرخ ها که فردا در تمرین تیم پرسپولیس حضور خواهد یافت، چهارمین بازیکن کروات تاریخ این باشگاه خواهد بود. 10 سال پیش در نقل و انتقالات زمستانی حبیب کاشانی و افشین قطبی به سراغ مهاجمان خارجی رفتند و ستاره سابق دیناموزاگرب و هایدوک اسپلیت را به خدمت گرفتند. ماته در لیگ هفتم با پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسید و در 12 بازی 3 گل برای این تیم زد. یکی از گل ها در بازی حساس با ابومسلم بود که باعث شد پرسپولیسی ها از شکست فرار کنند، گل بعدی ضربه سری سه امتیازی در دیدار مقابل پیکان بود که تاثیر زیادی در قهرمانی قرمزها داشت.

اما حالا شاید تصویری از ماته که بیشتر در ذهن هواداران پرسپولیس مانده است، ضربه او به توپ پس از گل سپهر حیدری در مقابل سپاهان باشد.

پس از جدایی ماته، تا 8 سال بعد بازیکنان کروات جایی در تیم پرسپولیس نداشتند اما با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرخ ها در تابستان پیش از لیگ پانزدهم لوکا ماریچ را جذب کردند.  این مدافع 28 ساله در یک فصل عملکرد خوبی از خود نشان داد و نمایش هایش رضایت قرمزها را به همراه داشت اما در نهایت او هم به خاطر مسائل مالی با قرمزها تمدید نکرد.

کروات بعدی بوژیدار رادوشوویچ است. بوژیدار نیز در دوران برانکو به پرسپولیس آمد و کیفیت قابل توجهی را از خود ارائه کرد؛ تا جایی که به محبوبیت بسیار زیادی نزد هواداران پرسپولیس رسید و در قالب گلر دوم مطمئن ظاهر شد.

حالا پس از سه کروات باکیفیت، باید دید آیا بودیمیر نیز می تواند مثمرثمر ظاهر شود یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obxjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس برای مهاجم کروات برگه قرارداد فرستاد

آخرین صحبت های خمارلو برای جذب مهاجم کروات
پرسپولیس پولی بابت رضایت‌نامه بودیمیر نمی‌دهد