تاریخ انتشار: 1398/01/23 13:30
کد خبر: 103732

برانکو: حاشیه امنیت سایپا بزرگترین خطر برای ماست

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از جدال با سایپا از انگیزه خستگی ناپذیر شاگردانش برای دستیابی به بردهای بیشتر و ادامه حضور در صدر جدول خبر داد.
برانکو: حاشیه امنیت سایپا بزرگترین خطر برای ماست

 برانکو ایوانکوویچ و تیمش که سال 98 را با قدرت آغاز کرده‌اند، فردا در دیداری حساس برابر سایپا قرار خواهند گرفت و امیدوارند با کسب نتیجه در این دیدار به حضور خود در دیدار با سایپا ادامه دهند.

سرمربی کروات سرخپوشان در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری گفت: بازیکنان بابت برد مقابل الاهلی تبریک می‌گویم. همچنین از هوادارانمان در دبی تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. فردا بازی جدیدی است و فرصت جشن گرفتن نداریم.

وی در ادامه درباره حریف خود گفت: سایپا حریفی است که تکلیفش را روشن کرده و در حاشیه امنیت است از طرفی نمی‌تواند امیدوار باشد که به رده‌های بالای جدول دست پیدا کند و این بزرگترین خطر برای ماست. زیرا آنها تحت فشار نیستند و به جز انگیزه ورزشی که بزرگترین انگیزه بازی مقابل قهرمان کشور است، به این خاطر می‌گویم انتظار نبردی سخت و سنگین را دارم.مقابل استقلال دیدید که سایپا تا دقایق آخر برای پیروزی تلاش کرد. اصلا به این فکر نخواهم کرد که بازی آسانی است. بازی بسیار سخت است. هیچ وقت بازی ساده‌ای مقابل سایپا نداشته‌ایم.

برانکو با اشاره به فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنانش، درباره شرایط بازیکنانی که قادر به همراهی این تیم در دیدار فردا نیستند گفت: پارسال مقابل این تیم بهترین بازی را انجام دادیم و دو بر یک باختیم. در مورد تیم خودم باید بگویم که خستگی وجود دارد و نمی‌شود از آن فرار کرد و گریزی از آن نیست. نوراللهی هم نمی‌تواند بازی کند زیرا مچ پایش مصدوم است. شایان مصلح هم از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده. همانطور که انصاری و ماهینی مشکل دارند. سایر بازیکنان در رقابت اصلی برای حضور در 11 نفر هستند. همیشه گفته‌ام بازی‌های پیش رو مهمترین بازی‌هاست و فردا مهمترین بازی با سایپا را خواهیم داشت.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه آیا با توجه به این خستگی تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به جدال با الاهلی صورت خواهد داد یا خیر گفت: بله، طبیعی است تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود با توجه به اینکه هر چهار روز یک بار بازی داریم، متأسفانه و غمگینانه وقت کافی برای تمرین بیشتر نداریم تا تیمم‌مان هماهنگ‌تر شود. در بازی فردا نسبت به بازی با الاهلی شایان مصلح و احمد نوراللهی در ترکیب تیم ما نخواهند بود. همچنین تغییرات دیگری هم خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه امید عالیشاه تا چه زمانی با تنبیه انضباطی او مواجه خواهد شد گفت: عالیشاه خیلی خوب کار می‌کند. او الان در لیست ما نیست، ولی برای بازی با ذوب‌آهن قطعاً در لیست‌مان حضور خواهد داشت.

برانکو در واکنش به سوالی درباره اینکه چرا نسبت به گذشته در چهره او شادابی وجود ندارد و آیا فشار بازی‌ها روی او نیز تاثیر داشته گفت: سؤال خوبی است. شاید همین‌طور باشد که شما گفتید، اما من خیلی راحت و ریلکس هستم. با بازیکنانم نیز به خوبی کار می‌کنم. اصلاً احساس فشار نمی‌کنم. البته شاید به خاطر فاصله کم بازی‌ها فشار روی ما زیاد باشد، ولی همانطور که گفتم خیلی سرحال هستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewvga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی مشکلی برای بازی با سایپا ندارد