تاریخ انتشار: 1397/08/20 01:01
کد خبر: 122311

داودی:همه توانم را گذاشتم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم

نماینده وزنه‌بردای 109+ کیلوگرم کشورمان گفت: سال آینده برای کسب مدال بزرگسالان جهان تلاش می کنم.
داودی:همه توانم را گذاشتم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم

علی داودی در خصوص حضور در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در تیم بزرگسالان داشتم و فکر می‌کنم حضورم در این مسابقات برای من تجربه خیلی خوبی به حساب می‌آید. در حرکت دوضرب وزنه‌های 242 و 245 کیلوگرم را در تمرینات مهار نکرده بودم اما برای کسب مدال این وزنه‌ها را در مسابقه انتخاب کردیم و اگر من موفق به مهار وزنه 245 کیلوگرم می‌شدم، رکورد تمریناتم را 18-17 کیلو افزایش داده بودم.

وی ادامه داد: در حرکت دوضرب مقداری سرگیجه داشتم و باعث شد بدنم خالی کند. ان‌شاالله برای مسابقات بعدی بیشتر کار خواهم کرد و نتیجه بهتری خواهم گرفت. در این مسابقات نیز همه توانم را گذاشتم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. امسال گذشت اما سال آینده همه تلاشم برای کسب مدال است.

قهرمان جوانان جهان در خصوص اینکه در حرکت دوضرب نیز می‌توانست رکورد جوانان جهان را به نام خودش ثبت کند, اما وزنه‌های بسیار سنگینی را در حرکات دوم و سوم انتخاب کرد, گفت: وزنه 242 کیلوگرم به دلیل سرگیجه از دستم افتاد و بعد از آن دیگر هدفم این بود که بتوانم در دو ضرب مدال کسب کنم و برای همین برای مهار وزنه 225 کیلوگرم اقدام کردم. چون اگر چهارم می‌شدم یا هشتم دیگر فرقی نمی‌کرد و می‌خواستم فقط با کسب مدال دل مردم را شاد کنم .

داودی اظهار داشت: توانستم با یک تیم جوان و البته ناقص در این مسابقات روی سکو برویم. این خیلی ارزشمند است و انشاالله تلاش می‌‌کنیم سال آینده رتبه بالاتری نیز کسب کنیم. باید از آقایان برخواه, خورشیدی‌فر و جباری و همچنین آقای مرادی تلاش کنم همه جوره از تیم حمایت کردند تا این عنوان به دست بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7z7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان؛ حذف باورنکردنی امید مدال ایران

داودی طلای یکضرب فوق سنگین را تصاحب کرد
با شکستن رکورد یکضرب آسیا در رقابت‌های نوجوانان جهان؛