تاریخ انتشار: 1395/04/22 20:55
کد خبر: 274245

رضایی از روی احساسات تصمیم گرفته است!

علیرضا رضایی برخواهد گشت/ وضعیت رضا یزدانی مطلوب است
رضایی از روی احساسات تصمیم گرفته است!

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی، منصور برزگر در رابطه با استعفای علیرضا رضایی گفت:هنوز موفق نشده ام تا در این رابطه با ایشان صحبت کنم اما فکر می کنم رضایی تحت تأثیر احساساتش قرار گرفته است، البته حالا خبر از بازگشت او داده می شود و به نظر می رسد مشکلی نیست.

 

عضو شورای فنی کشتی آزاد کشورمان ادامه داد:با شناختی که از رضایی دارم، احتمال می دهم که برای موفقیت کشتی، از تصمیم خود صرف نظر کرده و به تیم ملحق شده باشد. دل رضایی با کشتی است.

قهرمان مسابقات جهانی ۱۹۷۳تهران در رابطه با وضعیت رضا یزدانی گفت: رضا یزدانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات خود را خیلی منظم و با انگیزه دنبال می کند.

 

برزگر تصریح کرد:با توجه به انگیزه، آمادگی و نوع تمریناتی که از یزدانی مشاهده کرده ام، می توانیم به حضور موفق وی در المپیک امیدوار باشیم.

 

نایب قهرمان المپیک مونترال در خصوص این سؤال که آیا سید احمد محمدی به المپیک خواهد رسید، گفت:متأسفانه سیداحمد محمدی در شرایط خوبی قرار ندارد و هنوز نتوانسته بطور کامل از کمند مصدومیت خارج شود؛ از این رو حضور سید احمد محمدی در المپیک تا حدود زیادی منتفی است و احتمالا شاهد حضور میثم نصیری بر روی تشک های ریودوژانیرو باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr5oz

آخرین اخبار