تاریخ انتشار: 1399/06/07 17:26
کد خبر: 56291

انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی

کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: روز گذشته(ششم شهریور) انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی را به رئیس سازمان لیگ اعلام کردیم.
انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی

محمدحسین محبی در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به بدقولی وزارت نفت برای حمایت مالی از تیم کرمانشاه جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی، اظهار کرد: از حدود چند هفته پیش رایزنی‌های زیادی از طرف مسئولین ورزش استان با وزارت نفت صورت گرفت تا به قولی که برای حمایت مالی از تیم کشتی کرمانشاه داده بودند، عمل کنند.

وی افزود: حتی در آخرین پیگیری هم دو روز پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان دوباره به وزارت نفت رفت که این‌بار نیز وعده دادند در کمترین زمان پول را به حساب هیات واریز می‌کنند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآورشد: اگر وزارت نفت پول مورد نیاز را به حساب هیات واریز می‌کرد، می‌توانستیم با کشتی گیران استان قرارداد ببندیم، اما هرچه صبر کردیم این اتفاق نیفتاد.

وی اضافه کرد: براساس وعده‌هایی که وزارت نفت داده بود، هفته قبل هم در قرعه کشی لیگ حضور پیدا کردیم، اما در تماسی که دیروز(پنجشنبه) رئیس سازمان لیگ با من داشت، اعلام کردم که از حضور در لیگ منصرف شده‌ایم.

محبی اضافه کرد: کشتی گیران کرمانشاه در این مدت منتظر ماندند که با تیم استان خود قرارداد ببندند و برای همین به همه پیشنهادهایی که از سوی دیگر تیم‌ها به آنها می‌شد، پاسخ منفی می‌دادند.

وی تاکید کرد: تاخیری که وزارت نفت در پرداخت حمایت مالی از تیم کرمانشاه داشت باعث شد تا از سوی کشتی گیرانمان تحت فشار قرار بگیریم و در نهایت چند روز پیش به آنها گفتیم می‌توانند با تیم های دیگر قرارداد ببندند.

رئیس هیات کشتی استان افزود: طی این مدت چهار نفر از کشتی گیران استان از جمله ارشک محبی و بهمن تیموری با تیم‌های دیگر قرارداد بستند.

وی در خاتمه اعلام کرد: با پیوستن کشتی گیران کرمانشاهی به دیگر تیم‌ها، عملا دیگر تیمی در کرمانشاه نداریم که بخواهیم در لیگ شرکت کنیم، پس حضورمان در لیگ هم منتفی شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl5on

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی استقلال شد