تاریخ انتشار: 1400/05/11 07:02
کد خبر: 35570

کشتی فرنگی المپیک| برتری گرایی مقابل حریف کوبایی

محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریفی از کوبا به برتری رسید.
کشتی فرنگی المپیک| برتری گرایی مقابل حریف کوبایی

در آغاز رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک توکیو ۲۰۲۰، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده ۲ طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

گرایی که در زدن فن سالتو بارانداز تبحر خاصی دارد، در وقت اول پس از آنکه حریف کوبایی به علت کم کاری در خاک نشست، اقدام به اجرای فن سالتو بارانداز کرد و ۴ امتیاز گرفت.

گرایی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی می‌رود که در دور نخست موفق شد آیک مناتساکیان دارنده مدال برنز ۲۰۱۹ جهان از بلغارستان را شکست بدهد.می رود. تاماش لورینچ قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان از مجارستان در این سمت جدول قرار دارد و امکان رویارویی گرایی و لورینچ در نیمه نهایی هم وجود دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان و طلای آسیا، در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان و جنگ ایلدم ۳۵ ساله و دارنده مدال برنز المپیک ریو از ترکیه می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در گروه ساروی حضور دارد و احتمال رویارویی آنها در نیمه نهایی وجود دارد.

در جریان رقابت‌های ۲ وزن روز نخست نیز، امین میرزازاده در سنگین وزن راهی دیدار رده‌بندی شد و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjdyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیمون بایلز به شوک بزرگ المپیک واکنش نشان داد