تاریخ انتشار: 1395/05/18 11:10
کد خبر: 269195

محمد بنا: امیدوارم حماسه‌ای دیگر خلق کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من متخصص تیراندازی نیستم اما ایمان دارم اگر در ریو کنار احمدی بودم حتما طلا می‌گرفت.
 محمد بنا: امیدوارم حماسه‌ای دیگر خلق کنیم

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، محمد بنا درباره شرایط فرنگی‌کاران در آستانه اعزام به بازی‌های المپیک ریو گفت: همه چیز عالی است و خوشحالم. هر روز که می‌گذرد بهتر می‌شویم و البته استرس من هم بیشتر می‌شود که طبیعی است.

وی ادامه داد: شب‌ها به خاطر استرس نمی‌خوابم و می‌ترسم این استرس آخر من را بِکُشد، اما امیدوارم بتوانیم دوباره حماسه‌ای دیگر خلق کنیم، اما نمی‌توانم بگویم کدامیک از فرنگی‌کاران مدال نمی‌گیرد و امیدوارم روز، روز آنها باشد و نه تنها طلاهای لندن را تکرار کنیم بلکه حتی تعداد آن را نیز افزایش دهیم.

محمد بنا افزود: اگر مشکل داوری ایجاد نشود، حتما به این مهم دست خواهیم یافت. وقتی کشتی دنیا را رصد می‌کنم، متوجه می‌شوم که تمام ملی‌پوشان ایران شانس کسب مدال دارند، البته گاهی اوقات قرعه و مسائل داوری تاثیرگذار است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد نمایندگان کشورمان تا اینجا و امید زیادی که او پیش از این به مدال‌آوری بانوان تیرانداز داشت،‌ گفت: وقتی پیش از المپیک با احمدی صحبت می‌کردم شرایط بسیار خوبی داشت. من متخصص تیراندازی نیستم، اما ایمان دارم اگر در ریو کنار احمدی بودم حتما طلا می‌گرفت.

بنا درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج کاروان ایران گفت: امیدوارم پیش از شروع کار فرنگی‌کاران، کاروان ایران مدال‌آوری‌اش را آغاز کرده باشد و رشته‌های دیگر چراغ اول را روشن کرده باشند؛ بعد از آن هم کشتی فرنگی کار را ادامه دهد و سرانجام کشتی‌ آزاد به عنوان برادر بزرگتر پایان خوبی برای کاروان ورزش ایران رقم بزند.

 

منبع : افکار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6zvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان محمد بنا بامداد فردا راهی ریو می‌شوند