تاریخ انتشار: 1395/05/19 11:20
کد خبر: 268950

انوشیروانی: هر پنج وزنه‌بردار شانس مدال دارند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: هر پنج ملی‌پوش اعزامی به المپیک شانس کسب مدال دارند و سعی داریم با کمترین خطا بیشترین مدال و بهترین عملکرد را داشته باشیم
انوشیروانی: هر پنج وزنه‌بردار شانس مدال دارند

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، سجاد انوشیروانی در حاشیه تمرین امروز وزنه‌برداران در محل برگزاری بازیهای المپیک ریو اظهار داشت: سومین روز تمرین را در ریو برگزار کردیم و ملی پوشان از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند. تمرینات به گونه ای است که همزمان با ساعت مسابقات برگزار می شود و تمرینات نوبت صبح نیز در محل اسکان برگزار می شود.

دارنده مدال نقره المپیک لندن ادامه داد: امیدوارم روند تمرینات و آمادگی ملی پوشان به همین شکل پیش برود، وزنه برداری در ریو همچون المپیک‌های قبلی دل مردم را شاد خواهد کرد. در المپیک، کیلوها تعیین کننده قهرمانی است. ضمن اینکه از نظر روانی روی ملی پوشان کار می کنیم تا مانند المپیک لندن روزهای خوبی داشته باشیم.

انوشیروانی درمورد تیم روسیه از المپیک و تاثیر آن بر عملکرد ایران گفت: روسیه در المپیک لندن نیز حضور داشت، ولی نتوانست کاری بزرگی انجام دهد. ایران در چهار وزن دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم بچه ها در شرایط خوبی که هستند افتخار آفرین شوند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مسابقه وزنه برداری ایران روز شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۲:۳۰ با حضور کیانوش رستمی در دسته ٨٥ کیلوگرم برگزار می شود که امیدواریم با کسب مدال شادی را به کاروان و مردم ایران بیاورد.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j6eg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مولایی از تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد