تاریخ انتشار: 1397/11/26 21:59
وقتی تیم را به نااهل می‌سپارند نتیجه همین می‌شود؛
کد خبر: 109929

علیرضا ابراهیمی: مردم ارومیه فرهنگ‌شان را نشان دادند/ مردم کرمان نجیب هستند

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان از اتفاقات بازی نود ارومیه و مس کرمان بسیار گلایه کرد.
علیرضا ابراهیمی: مردم ارومیه فرهنگ‌شان را نشان دادند/ مردم کرمان نجیب هستند

در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک، دو تیم نود ارومیه و مس کرمان در ارومیه به مصاف هم رفتند که در آن بازی، برخی تماشاگرنماها اقدام به دادن شعارهای نژادپرستانه علیه مردم کرمان کردند که همین موضوع، موج انتقادات را علیه تیم نود در پی داشت.

علیرضا ابراهیمی مدافع کرمانی تیم گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: متاسفانه در بازی اول فصل تیم ما و نود نیز چنین موضوعاتی رخ داد. عدم ساماندهی هواداران و لیدرهایی که از فوتبال چیزی نمی‌فهمند سبب شده تا دید ما نسبت به مردم ارومیه تغییر کند. تعداد اشخاصی که به این موضوع دامن زدند محدود است و باشگاه نود ارومیه اگر بخواهد، راحت می‌تواند آنها را شناسایی کرده و با آنها برخورد کند اما فکر نکنم این باشگاه عزمی در این خصوص داشته باشد.

وی افزود: ما رفت و برگشت 5 گل به نود زدیم و این شهر اصلا فوتبالی ندارد که بخواهد در لیگ یک اعاده حیثیت کند. مردم کرمان معروف به کریمان هستند و بسیار نجیب. ما فوتبالیست‌ها حرفمان را در زمین می‌زنیم. تعجب می‌کنم که چرا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و ناظران بازی چه می‌نویسند خدا می‌داند.

ابراهیمی در خاتمه عنوان داشت: به هر حال فرهنگ مردم ارومیه را هم دیدیم اما بازهم می‌گویم که عده اندکی این کار را کردند اما آبروی فوتبال ارومیه رفت. وقتی تیم را به افراد نااهل هبه می‌کنند نتیجه‌اش همین می‌شود و اگر تنش‌های اول بازی سرپرست نود ارومیه نبود، هیچگاه سکوها ملتحب نمی‌شد و بازی در صفا و صمیمیت برگزار می‌‌شد. من به عنوان یک فوتبالیست کرمانی بر خود واجب دانستم تا این موضوع را محکوم کنم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال کشور رخ ندهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awbql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مس کرمان به گل گهر سیرجان پیوست
پس از عدم توافق با پارس جنوبی؛