تاریخ انتشار: 1397/12/06 20:15
خونه به خونه 1 - مس کرمان 0
کد خبر: 108623

فرار بابلی‌ها از قعر/ قلعه جادوگران قربانی می‌گیرد

تیم فوتبال مس کرمان در زمینی که فراتر از گل آلودگی به نوعی آلوده به گل شده بود، در بابل با یک گل مغلوب تیم خونه به خونه شد.
فرار بابلی‌ها از قعر/ قلعه جادوگران قربانی می‌گیرد

در این دیدار فراتر از هر بحثی آنچه که توجهات را جلب می کرد وضعیت چمن ورزشگاه هفت تیر بابل بود... این استادیوم که در شرایط عادی ناهموار و غیراستاندارد می نمود،در روزهای گذشته وضعیتی عجیب برای نگهداری به خود دیده بود!

در حالی که در روزهای گذشته هوای بابل با بارندگی شدید همراه بود، برروی این چمن کاوری کشیده نشده بود اما از دیروز که بارندگی در این شهر قطع شده بود به خصوص درصبح بازی، برروی چمن ورزشگاه نایلون پهن کرده بودند تا از خشک شدن زمین به شکل طبیعی نیز ممانعت شود و به نوعی این زمین آلوده به گل باقی بماند و در شرایط بازی به خصوص برای تیم مس که نمایش خود را روی زمین انجام می دهد به شدت مشکل آفرین شود.

بازی هنوز شکل خودش را نگرفته بود که برروی یک غافلگیری در دقیقه دو بازی دروازه مس باز شد و برروی سانتر جلالی فر روی دروازه مس، اسماعیل کیانی خیلی راحت با ضربه ای سر دروازه مس را باز کرد تا بازی یک بر صفر به سود خونه به خونه شود.

مس در دقیقه 18 بهترین موقعیت را برای زدن گل تساوی داشت که شوت سرکش حمید کاظمی با بدشانسی محض به تیر دروازه خونه به خونه خورد و برای مس تبدیل به گل نشد.

در حالی که بازی کاملا تحت تاثیر چمن ورزشگاه قرار داشت و توپ ها در این مسابقه به سمت هوا حرکت می کرد تا بیشتر برروی زمین  در دقیقه 34 موقعیت گل عالی دیگر نصیب مس شد که ضربه سر حمید کاظمی برروی ارسال تیکدری را دروازه بان خونه به خونه دفع کرد.

در دقیقه 44 نیز شوت جودکی از تیم مس با اختلاف کم به اوت رفت تا برای این تیم تبدیل به گل نشود و بازی در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام برسد.

در نیمه دوم شروین بزرگ جانشین پورمحمد شد تا مس با تمام وجود برروی دروازه میزبان حمله کند و در دقیقه 55 نیز این شانس را داشت که با ضربه سر پرتو بازی به تساوی کشیده شود که این موقعیت نیز از دست رفت.

خونه به حونه نیز دو موقعیت خطرناک در نیمه دوم برروی دروازه مس ایجاد کرد که در دقیقه 60 ضربه آزاد مطلق زاده به شکلی خطرناک از کنار دروازه مس به اوت رفت و در دقیقه 69 آرمان شهدادنژاد با واکنشی عالی شوت پوریا پورعلی‌ را دفع کرد تا دروازه مس برای بار دوم باز نشود.

با ورود سجادحیدری در دقیقه 63 به جای علی مرزبان بار هجومی تیم مس بازهم افزایش  یافت و  این تیم در دقیقه 72 بازهم از روی ارسال جودکی در محوطه شش قدم حریفتوسط حمید کاظمی صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کم به اوت رفت.

پس از اینکه امیر حسین عسگری در دقیقه 80 به جای حسین حیدری به زمین امد، فشار حملات مس در ده دقیقه پایانی خود به اوجش رسید اما موقعیت های سجاد حیدری و قنبری نیز برای مس حاصلی نداشت تا در نهایت در روزی که مس بسیار حمله کرد اما زمین الوده به گل و بدشانسی های مس مانع بلندی برای کسب امتیاز این تیم در زمین بابل باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj7en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غریب کشی به سبک نادر،صنعتی های کرمان به صدر تکیه زدند!