تاریخ انتشار: 1397/04/09 20:02
کد خبر: 140996

منصور ساوه در اندیشه بستن تیمی قدرتمند/ آغاز تست گیری از سه شنبه در تهران

منصور ساوه در اندیشه بستن تیمی قدرتمند/ آغاز تست گیری از سه شنبه در تهران

تیم فوتبال منصور ساوه در نخستین سال تاسیس خود با هدف گذاری حضور پرقدرت در فوتبال کشور و صعود به مراحل بالاتر لیگ فوتبال طی سالهای متمادی آینده از سه شنبه آینده به منظور بستن تیمی قدرتمند کار خود را آغاز خواهد کرد.

منصوری‌ها طی روزهای گذشته طی برگزاری جلساتی در حضور شهیدی، مالک و مدیر عامل باشگاه با سرمربی این تیم که سابقه حضور در تیمهای لیگ برتر و زیرگروه را در کارنامه دارد، تکلیف اعضای کادرفنی را مشخص کرده تا هرچه سریع تر برنامه های خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته سوم عملیاتی کنند.

در همین راستا منصور ساوه قرار است از روز سه شنبه مراحل تست گیری خود را در رده های سنی بزرگسالان و امید آغاز کرده و بر همین همین اساس از بازیکنان علاقمند و مستعد دعوت به عمل می آید تا روز سه شنبه در نخستین روز جلسه تمرینی منصور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه راه آهن جنوب واقع در میدان راه آهن با لباس ورزشی و لوازم مورد نیاز تمرینی حاضر شده و خود را به کادر فنی معرفی کنند.

همچنین در آینده ای نزدیک برنامه هایی برای حضور بازیکنان مستعد ساوه برای تست گیری زیر نظر کادرفنی در تیم منصور فراهم شده و به همین منظور بخشی از تمرینات نیز در شهر صنعتی ساوه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال منصور ساوه با خرید امتیاز تیم شهدای شهباز اراک و ثبت قانونی آن در هیات فوتبال استان مرکزی به عنوان جدیدترین تیم ایران حیات خود را آغاز کرده و وارد چرخه فوتبال کشور شد و از سال آینده کار خود را از رقابت های لیگ دسته سوم آغاز خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gdlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلتون تهران با آینده‌ای روشن