تاریخ انتشار: 1398/12/04 00:28
کد خبر: 69974

استقلال تهران-ذوب آهن اصفهان؛آزادی در سکوت دیدار آبی پوشان تهرانی مقابل شاگردان رادولوویچ

آیا استقلال با برتری مقابل ذوب آهن، فاصله خود را با صدر جدول کم خواهد کرد؟
استقلال تهران-ذوب آهن اصفهان؛آزادی در سکوت دیدار آبی پوشان تهرانی مقابل شاگردان رادولوویچ

آبی پوشان در فاصله زمانی 4 تا 28 اسفند باید 7 بازی در لیگ و لیگ قهرمانان انجام دهند و 25 روز حساس را پشت سر بگذارند. 

در این بین شاید بازگشت مصدومان به تیم، استقلال را به کسب نتایج خوب در این بازه امیدوار کند. علی کریمی و میلیچ به تمرینات بازگشتند و مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و عارف غلامی هم در روزهای اخیر با رفع مصدومیت به تمرینات استقلال اضافه شدند تا این پنج بازیکن برای همراهی آبی‌پوشان برابر ذوب آهن مشکلی نداشته باشند.  ‌‌‌‌‌‌‌‌به این ترتیب فقط دیاباته و فرشید باقری مصدوم های تیم فعلی هستند. ‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معضل پنالتی ها: استقلال به نوعی با بحران پنالتی مواجه شده و پنالتی های این تیم یکی پس از دیگری از دست میرود. آخرین پنالتی استقلال را غفوری در حالی مقابل الاهلی از دست داد که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم عربستانی در جریان بود و استقلال در نهایت این بازی را واگذار کرد. فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، علی کریمی و وریا غفوری گزینه هایی بودند که در این مدت پنالتی های استقلال را از دست داده اند.

روزهای حساس در انتظار رادو: مهم ترین مقطع فصل برای میودراگ رادولوویچ از راه رسید. مربی مونته نگرویی که در نیم فصل دوم جانشین علیرضا منصوریان شد، در سه بازی دو برد و یک باخت به دست آورد. شاگردان رادولوویچ در 3 دیدار آینده خود باید به مصاف استقلال، سپاهان و شهر خودرو بروند و در صورت موفقیت در این سه بازی مهم، ذوب‌آهن به طور کامل از منطقه خطر دور خواهد شد؛ اما از دست رفتن امتیازات در این بازی ها، ذوب‌آهن را به منطقه خطر نزدیک کرده و همه چیز را به هفته‌های آینده موکول میکند.

چهره ویژه: بدون شک گیتاریست فعلی آبی پوشان مهم ترین چهره بازی به شمار می رود. ارسلان مطهری در غیاب دیاباته و قائدی یک تنه بار گلزنی استقلال را به دوش کشید و خیلی زود در دل هواداران استقلال جا گرفت. مطهری در نیم فصل اول موفق شد با لباس ذوب آهن 5 گل به ثمر برساند که یکی از این گل ها را در دیدار رفت وارد دروازه استقلال کرده بود. ارسلان مطهری در شش دیداری که پیراهن استقلال را پوشیده، 6 گل به ثمر رسانده است.

نتیجه بازی رفت: بازی دو تیم در ورزشگاه فولادشهر در حالی با نتیجه 2_2 به پایان رسید که در آن دیدار علیرضا منصوریان سرمربی ذوبیها بود و هدایت استقلال را استراماچونی بر عهده داشت. 

نتیجه هفته گذشته:  استقلال دربی تهران را با تساوی 2_2 به پایان برد و ذوب آهن با تک گل بیدوف، مهاجم جدید صربستانی خود مقابل صنعت نفت به برتری رسید. 

وضعیت در جدول:  استقلال از 18 بازی خود 33 امتیاز به دست آورده و در جایگاه چهارم قرار دارد. ذوب هم با 21 امتیاز دهم است. 

یکشنبه 4 اسفندماه 98

استقلال تهران - ذوب آهن  ساعت 18:30  ورزشگاه آزادی

داور: پیام حیدری

کمک ها: آرمان اسعدی – مهدی عالیقدر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zqwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای روزبه چشمی بعد از بازی استقلال - ذوب آهن + فیلم