تاریخ انتشار: 1400/10/21 23:14
کد خبر: 27321

رجب‌زاده: قلعه‌نویی هنوز هم بهترین مربی است

مربی تیم هوادار به تمجید از عملکردشان مقابل گل‌گهر سیرجان پرداخت.

رجب‌زاده: قلعه‌نویی هنوز هم بهترین مربی است

محمد رجب‌زاده درباره دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که تیم گل‌گهر داشت که در تمام خطوط از بازیکنان بسیار با کیفیتی بهره می‌برد، برنامه‌ریزی خاصی انجام داده بودیم و از همان دقیقه یک، بازی را با پرس کردن از جلو آغاز کردیم و توانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی به وجود بیاوریم.

او ادامه داد: روی یک ضد حمله از وسط زمین، بازیکن آنها تک به تک شد و گل خوردیم ولی قبل و بعد از آن گل، تمام بازی تحت اختیار ما قرار داشت و همه پارامترها مثل تعداد شوت، سانتر، پاس، کرنر، خطا گرفتن و ... به نفع ما بود. در این مسابقه نمایش بسیار خوبی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ داشتیم و آقا رضا(عنایتی) از بازیکنان راضی بود.

مربی تیم هوادار اضافه کرد: گل‌گهر تیم بسیار با پتانسیلی بود که در تمام خطوط بازیکنان خوبی داشت و در نبردهای یک در مقابل یک، خیلی توانمند نشان دادند و به نظرم جزو ۴ تیم قطعی این فصل هستند. با توجه به اتفاقاتی هم که برای آنها افتاد و اگر هفت امتیازشان برگردند، مطمئنا جزو چهار تیم خواهند بود.

رجب‌زاده که سابقه کار با امیر قلعه‌نویی را داشته، در خصوص تقابل با این سرمربی در دیدار با گل‌گهر عنوان کرد: پس از سال‌ها امیرخان قلعه‌نویی که مربی خودم در سپاهان بودند را دیدم که از دیدن ایشان بسیار لذت بردم و خوشحال شدم. طبق صحبت‌هایی که خودشان بعد از بازی درباره تیم ما داشتند، از هوادار تعریف کردند و عنوان کردند تنها تیمی بودیم که در یک سال اخیر انقدر گل‌گهر را اذیت کردیم.

او اضافه کرد: بی‌دلیل نیست که آقای قلعه‌نویی یکی از بهترین و پرافتخارترین مربی فوتبال ایران است؛ بزرگی یک مربی، یک آدم و شخصیت یک فرد از اینجا شکل می‌گیرد که به این شکل درباره یک تیم تازه لیگ برتری شده، تعریف می‌کند و به نظرم هنوز بهترین مربی ایران است. در چند سال اخیر پس از جدایی از استقلال، سپاهان را دو فصل پیاپی قهرمان کرد، پس از آن تراکتور را به رتبه دوم جدول رساند و حتی تیم‌های متوسط را به تیم‌های مدعی تبدیل کرد. آقای قلعه‌نویی واقعا مربی با پتانسیلی هستند که برای ایشان  آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم گل‌گهر سیرجان که یک تیم حرفه‌ای است، به رتبه‌های بالاتر برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqjmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عنایتی:نمی خواهیم غافلگیر شویم