تاریخ انتشار: 1402/01/31 21:37
کد خبر: 7525

۱۵ امتیاز یوونتوس بازگردانده شد

حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و ۱۵ امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
۱۵ امتیاز یوونتوس بازگردانده شد

حکم دادگاه تجدیدنظر ورزش ایتالیا درباره فرجام‌خواهی باشگاه یوونتوس صادر شد. بر اساس حکم دادگاه جریمه کسر ۱۵ امتیاز باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات یوونتوس تعلیق خواهد شد. یعنی ۱۵ امتیاز کسر شده به بیانکونری پس داده می‌شود.

بر اساس حکم دادگاه ۱۵ امتیاز یوونتوس بلافاصله بعد از صدور حکم به حساب این باشگاه برمی‌گردد یعنی بیانکونری از این لحظه ۵۹ امتیازی شده و به رتبه دوم جدول سری آ صعود خواهد کرد. رم به رتبه چهارم سقوط کرده، میلان در رتبه پنجم قرار گرفته و اینتر ششم خواهد شد.

از سوی دیگر مجازات محرومیت فوتبالی آندره‌آ آنیلی، مائوریسیو آریوابه‌نه، فدریکو کروبینی و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی فعلی تاتنهام، که به دلیل نقش‌شان در پرونده یوونتوس صادر شده بود هم به حالت تعلیق درآمد.

جلسه دادگاه تجدیدنظر ورزش ایتالیا دیشب به مدت ۳ ساعت ادامه داشت و رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند به احتمال زیاد تصمیم دادگاه تعلیق مجازات یوونتوس خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا که شاکی یوونتوس است در جلسه دادگاه تجدیدنظر نتوانست مدارک و شواهدی به دادگاه ارائه بدهد تا مجازات یووه پابرجا بماند.

وکلای یوونتوس در جلسه دادگاه خواهان این بودند که حکم صادر شده علیه این باشگاه به کل ملغی شده و مدیران وقت بیانکونری تبرئه شوند. اما دادگاه این درخواست را نپذیرفت و اعلام کرد باید پرونده اتهام تخلف مالی یووه از نو در دادگاهی جدید مورد بررسی قرار بگیرد.

به این ترتیب فعلا خطر کسر امتیاز یوونتوس را دست‌کم تا پایان فصل جاری تهدید نخواهد کرد و اگر در نهایت با برگزاری دادگاه جدید حکم کسر امتیاز صادر شود این اتفاق در فصل آینده رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zez2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس ۳ امتیاز دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد