تاریخ انتشار: 1397/05/02 23:13
کد خبر: 137326

ستاره پرسپولیس ریسک کرد!

مدافع پرسپولیس در صورت صلاحدید کادرفنی در شرایطی برابر پدیده مشهد به میدان می‌رود که مصدومیت او هنوز به پایان نرسیده است.
ستاره پرسپولیس ریسک کرد!

در شرایطی که شجاع خلیل زاده در چند تمرین اخیر سرخپوشان به دلیل مصدومیت و پیگیری و درمان آن غیبت داشت، در دو روز گذشته در جمع بازیکنان حاضر شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که این بازیکن هنوز مصدومیتش به پایان نرسیده اما با توجه به لیست سرخپوشان و کمبود بازیکنان قصد دارد در مشهد آنها را همراهی کند.

خلیل زاده با این شرایط البته آمادگی خود را برای تقابل با پدیده مشهد اعلام کرده است و در صورتی که کادرفنی صلاح بداند در این بازی به میدان خواهد رفت. این در حالی است که هنوز کادرپزشکی شرایط او برای همراهی تیم را مساعد نمی‌داند و حضورش در اولین هفته لیگ برتر را با ریسک بزرگی برای این بازیکن و تشدید مصدومیتش اعلام کرده است.

باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ چه تصمیمی در خصوص مدافع محبوب خود خواهد گرفت و آیا برای دستیابی به نتیجه و کم کردن شانس مهاجمان حریف برای رسیدن به گل از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا با استراحت به شماره 3 تیمش او را مهیای ادامه فصل می‌کند. با این حال اهمیت امتیازات در ابتدای فصل شاید تصمیمی احساسی را برای شجاع خلیل زاده به همراه داشته باشد و این بازیکن آمادگی خود برای همراهی تیم را در مشهد اعلام کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aeae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست تلخ قرمزهای پایتخت در دیدار تدارکاتی