تاریخ انتشار: 1402/06/13 10:45
کد خبر: 168

حرکت عجیب گل‌محمدی در ۴ بازی ابتدایی پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در همه بازی‌های این فصل سرخ‌پوشان تعویض پنجم را انجام نداد.
حرکت عجیب گل‌محمدی در ۴ بازی ابتدایی پرسپولیس

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را خوب شروع کرد و به دو برد مهم مقابل آلومینیوم و تراکتور رسید. در هفته سوم شاگردان گل محمدی در خانه مقابل ذوب آهن متوقف شدند ولی در هفته چهارم دوباره مقابل فولاد به برتری رسیدند و به مسیر پیروزی بازگشتند. نکته عجیب در بازی‌های این فصل پرسپولیس به تعویض‌های یحیی گل محمدی برمی‌گردد. یحیی در همه بازی‌ها ۴ تعویض انجام داد و درحالی که می‌توانست یک تعویض دیگر هم انجام دهد، این کار را انجام نداد.

حتی در بازی‌هایی که پرسپولیس از حریف جلو بود هم یحیی با اینکه می‌توانست برای اتلاف زمان بازی یک تعویض انجام دهد، این کار را نکرد که در نوع خودش عجیب بود. ۱۰ تعویض پرسپولیس در این ۴ بازی بعد از دقیقه ۸۰ انجام شده و ۶ تعویض هم قبل از این دقیقه انجام شده است. پرسپولیس تیم بالانسی در همه خطوط نیست و در چند پست ضعف دارد. بعضی از  بازیکنان مدنظر گل محمدی جذب نشدند و یحیی مجبور است با همین نفرات فعلی فصل را ادامه دهد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، امید فهمی، محمد مهدی احمدی و علیرضا بابایی نفراتی هستند که حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکردند. به طور حتم تعویض‌ها بر اساس شرایط بازی و تاکتیک تیم خودی و حریف انجام می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد گل محمدی با این کار می‌خواهد این پیام را منتقل کند که دستش روی نیمکت خالی است و بازیکن زیادی ندارد. شاید هم گل محمدی لجبازی می‌کند و به نوعی اعتراض خود را به جذب نشدن نفراتی که می‌خواست، نشان می‌دهد. حضور دو مدافع در بین نفراتی که فرصتی برای بازی کردن پیدا نکردند هم در نوع خودش جالب است.

پرسپولیس در این فصل ۶ بازیکن دارد که می‌توانند در پست مدافع میانی بازی کنند. طبیعی است که به چند نفر از آن‌ها فرصت کمی‌برای بازی کردن خواهد رسید یا اصلا مجالی برای بازی کردن پیدا نمی‌کنند. گل محمدی می‌توانستند با مازاد کردن یکی از آن‌ها هم از ترافیک این پست کم کند و هم جا را برای یک خرید دیگر باز کند. اتفاقی که رخ نداد و پرسپولیس در حال حاضر تنها یک جای خالی در لیستش دارد که قرار است یک مهاجم جذب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/r3wj62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی جاودانه شد/ رکورد خاص یحیی در پرسپولیس