تاریخ انتشار: 1402/06/10 00:27
ارگاسم زنان/ رابطه جنسی
کد خبر: 23951

رمزگشایی از ارگاسم زنان/ حتما مطالعه نمایید

در این نوشتار کوتاه سعی خواهیم کرد که به ارگاسم زنان و نحوه این اتفاق مهم اشاره نماییم.
 رمزگشایی از ارگاسم زنان/ حتما مطالعه نمایید

منهای ورزش؛ سیستم عصبی دستگاه تناسلی هر زن با زن دیگر بسیار متفاوت است ، در مورد بدن زنان به نسبت بدن مردان تحقیقات کمتری انجام شده و در نتیجه شناخت کمتری وجود دارد.

کالیستا ویلسون،  طراح مد ساکن سانفرانسیسکو اولین بار در سن ۱۲ سالگی و موقع استفاده از تمپون این حالت درد را تجربه کرد ، او بالاخره در بیست و چند سالگی به پزشک مراجعه کرد.

ده سال طول کشید تا بالاخره پزشکان مشکل کالیستا را دقیقا تشخیص دادند.

او می‌گوید مشکل جنسی او  در این دوران روی تمام جنبه‌های زندگی‌اش تاثیر منفی گذاشته بود، به افسردگی او و در نهایت قطع رابطه زناشویی‌اش منجر شد.

پس از مراجعه به ۲۰ پزشک او بالاخره نزد دکتر اندرو گلدستین مدیر مرکز نارسایی های وولوواژینال در واشنگتن رفت.

دکتر گلدستین به او گفت  که در دهانه واژنش ۳۰ برابر حالت معمولی تارهای عصبی دارد و در نتیجه هر گاه چیزی واژن او را لمس کند این احساس سوزش شدید به او دست می‌دهد. راه حل این است که حلقه‌ای از پوست دهانه واژن او برداشته شود.

پس از انجام این عمل کالیستا برای اولین بار توانست سکس بدون درد را تجربه کند.

دبرا کودی، پزشک متخصص زنان  در شهر نیویورک می‌گوید: "در یک تحقیق تازه به این نتیجه رسیده‌ایم که احتمالا نقشه سیستم و تارهای عصبی آلت تناسلی هر زن با زنان دیگر متفاوت است. این شیوه متفاوت از گسترش تارهای عصبی در بدن هر زن باعث می‌شود که هر یک تجربه جنسی کاملا متفاوتی داشته باشند، به این معنا که نقاطی که برای یک زن حساستر هستند ممکن است برای یک زن دیگر حساس نباشند."

اعصاب دستگاه تناسلی  برای رسیدن به اورگاسم (اوج لذت جنسی) مهمترین رشته‌های عصبی بدن هستند. همین رشته‌های عصبی هستند که آلت تناسلی را به مغز مرتبط کرده و پیامهای مربوط به لمس، فشار و فعالیت جنسی را ارسال می‌کنند.

دکتر کودی در عین حال کشف کرد که تعداد پایانه تارهای عصبی در پنج قسمت مهم، محرک احساسات جنسی در آلت تناسلی زنان، کلیتورس (چوچوله)، دهانه واژن، سرویکس (قفای واژن)، مقعد و پرینیوم (پرینه) متفاوت است.
"به همین خاطر برخی از زنان  در ناحیه کلیتوریس  و برخی دیگر در دهانه واژن حساسترند." و به همین خاطر توصیه‌های عمومی و یکنواخت مجله‌های زنان معمولا موثر نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4889zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مردان در رابطه جنسی با همسران خود به این نکته ظریف توجه داشته باشند
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی