تاریخ انتشار: 1402/02/29 20:13
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی
کد خبر: 5931

با هر پسری دوست میشم سریع رابطه جنسی می‌خواهد |چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

اگر کسی قبول نکند بدون رابطه جنسی با ما باشد چه باید بکنیم؟ در این مقاله این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.
با هر پسری دوست میشم سریع رابطه جنسی می‌خواهد |چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که زن و مرد در طول زندگی با آن روبرو می‌شوند و در واقع به آن نیاز دارند. غریزه جنسی و وجود و قدرتش در انسان غیر قابل انکار است و اگر کسی این نیاز را در خودش حس نکند شرایط طبیعی ندارد و باید برای ریشه‌یابی و برطرف کردن آن قدم بردارد. اما موضوع رباطه جنسی همیشه به سادگی این جملات نیست و ممکن است فرد در طول زندگی با چالش‌های مختلفی در رابطه جنسی روبرو شود. یکی از این چالش‌ها داشتن یا نداشتن حد و مرز در رابطه جنسی و رعایت و احترام به این حد و مرز توسط دیگران است به خصوص در جامعه امروزی ما که اکثر روابط بدون داشتن آمادگی به رابطه جنسی ختم می‌شود. حد و مرز داشتن در رابطه جنسی تا کجا صحیح است؟ چطور باید آن را برای دیگران شرح دهیم، چطور باید از آن مراقبت کنیم و اگر کسی به حد و مرزهای ما در رابطه جنسی احترام نگذاشت چطور باید عکس‌العمل نشان دهیم؟ از طرف دیگر رابطه عاطفی نیز به همان اندازه حتی بیشتر مهم است اما آیا بدون رابطه جنسی می‌توان رابطه عاطفی داشت؟ اگر کسی قبول نکند بدون رابطه جنسی با ما باشد چه باید بکنیم؟ در این مقاله این موضوع را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.

آیا اینکه شما به هر رابطه جنسی تن نمی‌دهید شما را از بقیه دور می‌کند؟

حد و مرز داشتن نه تنها در رابطه جنسی بلکه در هر نوع رابطه یا شرایط دیگری موضوعی منحصربه فرد درباره شماست، قرار نیست همه افراد حد و مرز یکسان داشته باشند، خطوط قرمز شما را خانواده‌تان، سبک تربیتی‌تان، فرهنگتان، تجربیاتتان و عقایدتان مشخص می‌کند! قرار نیست همه حد و کمرز شما را قبول داشته باشند حتی شاید تعداد زیادی از افراد مخالف آن باشند! اما این دلیل بر آن نیست که شما اشتباه فکر می‌کنید! البته در شرایط خاصی که شما درگیر وسواس‌های فکری، کمال‌گرایی، خطاهای شناختی و … باشید ممکن است حد و مرزهایتان از نظر روانشناسی تایید شده نباشد اما اجازه دهید یک متخصص در اینباره اظهار نظر کند نه دوستان و آشنایانی که با عقاید شما مخالف هستند! در خصوص حد و رمز رابطه جنسی در زیر چند مورد مهم را برایتان آورده‌ایم تا بدانید اگر خطوط قرمزتان برای در نظر گرفتن این موارد است مطمئن شوید از روی وسواس و خطای شناختی نیست بلکه کاملا منطقی و برابر با اصول است:

بدون باج دهی وارد رابطه جنسی شدن

یکی از مهم‌ترین خطوط و حد و مرزهای شما برای نداشتن رابطه جنسی و نپذیرفتن آن باج گیری طرف مقابل است! فرقی ندارد چند روز با فردی آشنا شده باشید یا چندین سال با یکدیگر دوست و نامزد باشید، به محض اینکه حس کردید سکس در رباطه شما یک وسیله برای باج گیری از شماست باید مطمئن شوید یک جای کار می‌لنگد. متاسفانه خیلی از خانم‌ها برای نگه داشتن طرف مقابل به درخواست‌های جنسی او بله می‌گویند و تصور می‌کنند می‌توانند با این ابزار او را برای خودشان نگه دارند اما با این کار شما تنها یک قسمت از روح و روان شریک عاطفی‌تان را دارید و آن هم غریزه جنسی اوست! وابستگی حاصل از چنین رابطه‌ای آسیب رسان است و تبدیل به یک دلبستگی سالم نخواهد شد. بنابراین برای باج ندادن جنسی با هیچ کس شوخی نداشته باشید و کاملا در آن قاطع باشید! هیچ کس حق ندارد برای ماندن با شما شرط و شروط جنسی برایتان تعیین کند. شما چیزی فراتر از یک ماشین جنسی هستید!

امنیت جنسی داشتن

داشتن امنیت جنسی یعنی شما هیچ گونه آسیبی از این رابطه جنسی نبینید، هیچ تنشی به شما وارد نشود و به طرف مقابل اعتماد کامل داشته باشید همچنین رابطه جنسی شما یک موضوع کاملا خصوصی است و باید طرف مقابل مانند یک امانت دار این رابطه را بین خودش و شما حفظ کند و اجازه ندارد بدون نظر شما در مورد آن با کسی صحبت کند. اگر چنین اعتماد و اطمینانی به او ندارید حق دارید که نخواهید با او رابطه جنسی داشته باشید. این موضوع در جامعه ما به خصوص برای خانم‌ها اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و اصلا یک خط قرمز وسواس گونه نیست!

چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

در نظر گرفته شدن شرایط روحی شما

ما همیشه آماده انجام هرکاری نیستیم! در مورد رابطه جنسی هم قرار نیست بتوانیم هر لحظه و هر جا آماده برقراری آن باشیم یا تمایلی به انجام آن داشته باشیم. برخی حتی در مقاطعی از زندگی رابطه جنسی نه تنها الویتشان نیست بلکه به نفع‌شان است که آن را برای مدتی کنار بگذارند زیرا آمادگی روحی‌اش را ندارند و کسی حق ندارد به این خاطر شما را متهم به سردی یا بی میلی به رابطه جنسی بکند! مثلا اگر کسی تجربه تجاوز جنسی داشته است لازم است به او فرصت دهیم تا آن خاطره را در ذهنش مدیریت کند و با هربار رابطه جنسی مجدد دچار تنش نشود. یا افرادی که درگیر افسردگی هستند، بدون اینکه بخواهند میل جنسی‌شان تحت تاثیر قرار گرفته است و لازم است روی خودشان کار کنند و یا افرادی که مضطرب هستند یا در شرایط خاصی در زندگی‌شان هستند و … در هر صورت اگر آمادگی روحی برقراری رباطه جنسی را ندارید هیچ کس نباید آن را به شما تحمیل کند.

در نظر گرفتن شرایط جسمی شما

همانطور که هر فرد به آمادگی روحی برای برقراری رابطه جنسی نیاز دارد به همان اندازه باید آمادگی جسمی نیز داشته باشد. اگر خانم هستید حتما قبل از برقراری رابطه جنسی با مراجعه به متخصص زنان و معاینه کامل جسمی و جنسی از سلامت بدنتان و آمادگی آن برای برقراری رابطه جنسی مطمئن شوید تا درگیر مشکلات جسمی احتمالی در آینده نشوید. از طرف دیگر بهداشت جنسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید توسط هر دو طرف جدی گرفته شود. این حق شماست که از سلامت جسمی و جنسی طرف مقابل قبل از رابطه جنسی مطمئن شوید، چنین موضوعی نه سخت گیری است نه وسواس بلکه یک احتیاط کاملا عقلانی است.

پذیرش مسئولیت رابطه جنسی در قبال شما

وقتی با یک نفر وارد رابطه می‌شوید نسبت به او احساساتش و عواقبی که ممکن است رابطه برای او داشته باشد مسئول هستیم! شاید با خواندن این تیتر تصور کنید منظور ما فقط تبعاتی مثل بارداری ناخواسته، مشکلات مربوط به بکارت در فرهنگ ما و … است. این موارد خیلی مهم است و بله، باید طرف مقابل حاضر به پذیرفتن مسئولیت آن باشد اما این همه ماجرا نیست! رابطه جنسی ممکن است همراه با وابستگی عاطفی باشد! آیا طرف مقابل برای این وابستگی ارزشی قائل است؟ این حق شماست که تا زمانی که مطمئن نباشید طرف مقابل فرد مسئولی دئر مقابل شما و احساساتتان است وارد رابطه جنسی با او نشوید.

چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

برچسب نخوردن به شما

فارغ از تمام فرهنگ و سنتی که هر شخص ممکن است داشته باشد باید بداند رابطه جنسی و وارد شدن به آن از سمت هر دوی آن‌هاست و هیچ کس ق ندارد در حالیکه خودش با شما رابطه جنسی داشته شما را متهم کند! صحبت‌های ملیکا از مراجعین ما را بخوانید تا متوجه شوید در مورد چه چیز مهمی صحبت می‌کنیم:” ما ۴ سال با هم رابطه داشتیم، تقریبا باهم زندگی می‌کردیم همه چیزمون باهم بود از خواب و خوراکمون گرفته تا هدف ها و انگیزه هامون و … ولی آخر سر که فهمیدم با دخترخاله‌اش داره نامزد می‌کنه بهم گفت من نمی‌تونم با دختری که ۴ سال با یکی رابطه جنسی داشته ازدواج کنم! بهش گفتم من با خودت رابطه جنسی داشتم و گفت چه ربطی داره! به همین سادگی… .” تا زمانی که مطمئن نشدید طرف مقابل آنچه برای خود نمی‌پسندد برای شما هم نمی‌خواهد حق دارید نخواهید با او وارد رابطه جنسی شوید.

احترام به عقاید شما در رابطه جنسی

هر فردی ممکن است عقاید خودش را برای برقراری رابطه جنسی داشته باشد، فردی تصمیم می‌گیرد تمام موارد شرعی مربوط به رابطه جنسی را رعایت کند، فردی می‌خواهد تنها با همسرش رابطه جنسی داشته باشد و فرد دیگری دوست دارد تا شب عروسی رابطه جنسی نداشته باشد هیچ کس حق ندارد به خاطر این عقاید شما را زیر سوال ببرد و یا با القابی مثل امل، دمده و … شما را خطاب قرار دهد. شما می‌توانید درباره عقاید جنسی‌تان صحبت کنید و طرف مقابل هم حق دارد آن را بپذیرد یا نپذیرد! پس آن را مخفی نکنید.

رابطه عاطفی بدون رابطه جنسی ممکن است؟

برخی می‌گویند اگر ما به حد و مرزهای جنسی‌مان پایبند باشیم می‌توانیم یک رابطه سالم را تجربه کنیم؟ می‌توانیم کنار هم لذت ببریم؟ می‌توانیم بدون برقراری رابطه جنسی آماده ازدواج شویم؟ جواب ما به این سوال یک بله قاطعانه است و دلایلمان را در زیر آورده‌ایم. لازم به ذکر است این دلایل کاملا علمی هستند و فارغ از فرهنگ و سنت و دین هر فردی در تمام جوامع از نظر علمی پذیرفته شده هستند.

شناخت

رابطه جنسی بدون شناخت یکدیگر تنها یک غریزه جنسی است که در سایر پستانداران نیز وجود دارد! اگر شما به دنبال یک رابطه عاطفی سالم هستید باید سه بعد تعهد، صمیمیت و هیجان را با هم در رباطه داشته باشید، رابطه جنسی تنها روی مساله هیجان مانور می‌دهد، تصور نکنید با رابطه جنسی می‌توانید با یکدیگر صمیمی شوید. از آن مهم‌تر داشتن رباطه جنسی لزوما طرف مقابل را به شما متعهد نمی‌کند! پس باید رمان بدهید تا یکدیگر را بشناسید، با هم صمیمی شوید و تصمیم بگیرید این رابطه را می‌خواهید یا خیر! قبلا از چنین شناختی نسبت به هم رابطه جنسی معقول نیست! پس می‌توان قبل از رسیدن به این شناخت رابطه جنسی را به حاشیه راند.

چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

زمان

شما چه غذایی را دوست دارید؟ قرمه سبزی؟پیتزا؟ آبگوشت یا … همه این غذاها می‌توانند لذیذ باشند و شما از خوردنش لذت ببرید اما اگر این غذاهای لذیذ را به یک نوزاد چند ماهه بدهید هم لذت می‌برد؟ قطعا نه چون زمانش برای او فرانرسیده که بتواند از چنین نعمتی برخوردار باشد و نه تنها لذتی نخواهد برد بلکه از خوردن آن‌ها آسیب جدی نیز می‌بیند! سکس هم قطعا یک فرآیند لذت بخش است اما اگر زمانش برای شما و شریک جنسی‌تان فرانرسیده باشد به شما آسیب می‌زند! منظور ما از این فرا رسیدن تنها بلوغ جسمی و جنسی نیست! بدن شما می‌تواند از ۱۱ سالگی آماده رابطه جنسی باشد اما آیا این کافی است؟ حتی برخی افراد بیست و چند ساله هم آماده برقراری رابطه جنسی نیستند و این ربطی به بلوغ جنسی ندارد. شما به بلوغ عاطفی نیز نیاز دارید! بنابراین تا زمانی که به این بلوغ نرسیده‌اید می‌توانید رابطه جنسی را به تعویق بیندازید.

هدف

اینکه بدون رابطه جنسی می‌شود رابطه عاطفی داشت یا خیر به هدف شما و شریک عاطفی‌تان هم بستگی دارد! اگر او فقط به دنبال رابطه جنسی باشد قطعا نمی‌تواند بدون آن با شما باشد! اما اگر اهداف دیگری مانند آشنایی بیشتر، شناخت یکدیگر، آماده شدن برای رابطه عاطفی بلند مدت و … داشته باشید به تعویق انداختن رابطه جنسی کار سختی نیست. آنچه مهم است این است که شما و شریک عاطفی‌تان هدف یکسانی از رابطه داشته باشید تا مدام مجبور نباشید بر سر این مساله بحث یا یکدیگر را قانع کنید!

آگاهی

بدون آگاهی داشتن نسبت به رابطه جنسی شما ممکن است حتی ندانید چطور باید از این رباطه لذت ببرید! شاید باورتان نشود اما بسیاری از خانم‌های ما حتی بعد از سالها داشتن رابطه جنسی تجربه اوج لذت جنسی یا ارگاسم را نداشته‌اند! بنابراین فقط تجربه داشتن در رابطه جنسی کافی نیست که شما را در مورد رابطه جنسی آگاه کند. شما باید نیازهای جنس مخالف را بشناسید، بدانی چطور باید نیازهای خودتان را مطرح کنید، اصلا بدانید که چه نیازهایی دارید! این موارد نیاز به مطالعه، شناخت و زمان دارد و نمی‌توانید تنها با آزمون و خطا با داشتن رباطه جنسی به آن پی ببرید!

چرا همه از همان ابتدای رابطه از شما رابطه جنسی می‌خواهند؟

چیزی بیش از این نمی‌خواهند

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود فرد به محض آشنایی با شما دنبال رابطه جنسی باشد این است که او چیزی بیش از این نمی‌خواهد! لازم است این موضوع را بپذیرید که برخی افراد هدفشان از رابطه تنها سکس است، نمی‌توانیم وقت خود را صرف این بکنیم که به فردی بقبولانیم نباید هدفش از رابطه سکس باشد! او در انتخاب آزاد است و شما هم در انتخاب اینکه بخواهید با چنین فردی باشید یا نه آزاد هستید! شاید تعداد این افراد خیلی بیشتر از شما باشد که به دنبال یک رابطه سالم هستید! این خیلی طبیعی است! رابطه سالم داشتن مسئولیت می‌خواهد و هر فردی نمی‌تواند مسئولیت آن را بپذیرد. تعداد بالای این افراد نباید باعث شود شما هم شبیه به آن‌ها شوید!

چرا همه پسرها رابطه جنسی میخواهند؟

شناخت شما و اهمیت به عقایدتان اولویتشان نیست

شاید هدف فردی رابطه سالم باشد اما نخواهد آن را با شما ادامه دهد! اگر کسی بخواهد شما را بشناسد، کنارتان باشد، افکارتان را بشنود، با شما تفاهم داشته باشد و … در کنار این مسائل رابطه جنسی هم معنادار می‌شود و برای شما امنیت روانی می‌آورد اما اگر الویتش نباشید و تنها یک وسیله جنسی به نظر او برسید در قدم اول از شما طلب رابطه جنسی می‌کند بدون اینکه کنجکاو شناخت و علاقه مند به بودن خودتان باشد!

چه باید کرد؟

لزومی ندارد تن دهید!

 همانطور که گفتیم تعداد افرادی که تنها به دنبال سکس هستند بیشتر از افرادی است که خواهان یک رابطه امن و سالم‌اند زیرا رابطه امن و سالم هزینه عاطفی دارد و هرکسی حاضر به پرداخت آن نیست. اگر شما ناراحت این هستید که همه همان اول رابطه دنبال سکس هستند، احتمالا رابطه امن و سالمی می‌خواهید، پس مجبور نیستید به خواسته‌های نابجای دیگران تن دهید! درست است که تنهایی به سلامت روان شما آسیب می‌زند اما آن‌هایی که شما را مانند یک ماشین جنسی می‌بینند صدمات جبران ناپذیر بدتری به شما وارد می‌کنند. در واقع ما می‌دانیم تنهایی خوب نیست اما در چنین شرایطی انتخاب شما بین بد و بدتر است!

اهداف یکسان دارید؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که رابطه را در بلند مدت حفظ می‌کند و فضایی مملو از صمیمیت و آرامش برای دو نفر به ارمغان می‌آورد داشتن اهداف یکسان است. بگذارید کمی بی پرده صحبت کنیم، متاسفانه تجربه ما همسو با سایر تحقیقات علمی نشان داده است بسیاری از دخترخانم‌ها از همان ابتدا می‌دانند طرف مقابل اهل رابطه بلند مدت نیست و نشانه‌های واضحی از این قضیه می‌بینند و حتی گاهی خود آقا صراحتا عنوان می‌کند دنبال دوستی و رابطه جنسی است اما دخترخانم‌ها به امید تغییر اهداف او با او می‌مانند، سالها تلاش می‌کنند و در نهایت فرسوده و خسته با کلی آسیب هیجانی از رابطه بیرون می‌آیند! شما نباید دنبال تغییر اهداف دیگران باشید، بلکه باید به دنبال فردی باشید که اهدافش با شما همخوان است! بنابراین اگر با هزار نفر آشنا شدید هر هزار نفر از شما رابطه جنسی خواستند و این چیزی نبود که می‌خواستید اصلا عجیب نیست هر هزار نفر را کنار بگذارید!

این فقط مشکل شما نیست!

باید بدانید این تنها مشکل شما نیست که پیدا کردن یک رابطه معقول برایتان سخت شده است! متاسفانه بسیاری از افراد یکی از معضلات اصلی‌شان همین مساله است اما سعی می‌کنند با یادگیری مهارت‌های ارتباطی، خودشناسی، قرار گیری در مسیر درست و جستجوی هدفمند این موضوع را حل کنند. تصور نکنید این شما هستید که عیب و ایرادی دارید که می‌خواهید یک رابطه خوب داشته باشید! لطفا صفحه جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را بخوانید تا بیشتر نسبت به این موضوع آگاه شوید.

 

انتهای پیام/

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbwj2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایت بیشتر از رابطه با کنترل ارگاسم/ چهار مرحله‌ای که بهتر است بدانید
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

نکات طلایی برای بالا بردن لذت جنسی/مرحله اوج لذت جنسی را بدانید
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

نکات طلایی برای بالا بردن لذت جنسی/مرحله اوج لذت جنسی را بدانید
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

 رابطه جنسی برای این افراد ممنوع!/ علت چیست؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

 رابطه جنسی برای این افراد ممنوع!/ علت چیست؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

سه راه برای درمان نعوظ ناقص
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

سه راه برای درمان نعوظ ناقص
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی