تاریخ انتشار: 1399/01/28 19:55
کد خبر: 65102

بارسلونا چاره ای جز فروش ستاره گرانقیمت خود ندارد!

مهاجم پیشین بارسلونا معتقد است این باشگاه باید اقدام به فروش مهاجم فرانسوی‌اش کند.
بارسلونا چاره ای جز فروش ستاره گرانقیمت خود ندارد!

نشریه اسپانیایی «مارکا» روز گذشته خبر داد مدیران باشگاه بارسلونا آماده شنیدن پیشنهاد‌هایی که به عثمان دمبله می‌شوند، هستند، اما در حال حاضر باشگاهی حاضر نیست بابت این مهاجم فرانسوی ۶۰ میلیون یوروی مدنظر مدیران این باشگاه را بپردازد.

با این شرایط به نظر می‌رسد این مهاجم فرانسوی که این فصل به دلیل مصدومیت تنها در ۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته، در نوکمپ ماندنی شود. دمبله از زمان پیوستنش از دورتموند به بارسا نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند و البته مصدومیت‌های پی‌درپی هم نقش زیادی در این امر داشته است.

ریوالدو که خود بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ در بارسلونا عضویت داشت و در ۲۳۵ بازی ۱۳۰ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند، درباره مهاجم ۲۲ ساله بارسا گفت: عثمان دمبله سه سال پیش به بارسلونا ملحق شد و فرصت لازم برای وفق دادن خود با شرایط این باشگاه و اثبات ارزش‌های خود را داشته است. این احتمال، اما وجود دارد که او هرگز نتواند کیفیت واقعی بازی‌اش را در این باشگاه به نمایش بگذارد.

وی افزود: عثمان هنوز هم بازیکنی با پتانسیل بالا است، اما من فکر می‌کنم که تابستان پیش‌رو زمان مناسبی برای بارسلونا به منظور فروش او و حتی معاوضه‌اش با بازیکنی است که باشگاه دنبال به خدمت گرفتنش است. دمبله از حیث مصدومیت بدشانس بوده، اما باید در پاره‌ای از موارد تلاش بیشتری از خود نشان می‌داد. بارسلونا ظاهراً دنبال بازگرداندن نیمار به نوکمپ و در پی به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینس است، از این‌رو دمبله فصل آینده کار دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا خواهد داشت.

عثمان دمبله که در سال ۲۰۱۷ پس از یک فصل حضور در بوروسیا دورتموند با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به علاوه ۴۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به بارسا پیوست، تاکنون در ۷۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ۱۹ گل نیز به ثمر رسانده است.

دمبله که تا سال ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد بارسلونا است، پیش از این بحث احتمال پیوستنش به لیورپول مطرح بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2758lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقم بالا بارسلونا برای فروش دمبله