تاریخ انتشار: 1398/12/21 19:06
کد خبر: 67974

مشکلات کرونایی تمرینات استقلال را به تعویق می اندازد؟!

مربی استقلال می گوید تمرین در این شرایط ریسک بالایی دارد.
مشکلات کرونایی تمرینات استقلال را به تعویق می اندازد؟!

صالح مصطفوی در مورد اینکه تمرین تیم فوتبال استقلال از تمام تیم ها دیرتر شروع شده است به ورزش سه گفت: کسانی که تمریناتشان را شروع کرده اند به خودشان ربط دارد ولی تمرین در این شرایط ریسک شیوع این بیماری را بالا می برد. اینکه می گویند در فروردین ماه پیک ابتلا به بیماری کرونا خواهد بود با تمرین کردن به این موضوع کمک می کنیم.

او ادامه داد: با توجه به پیش بینی ای که برای چهاردهم فروردین لیگ شروع می شود ما تاریخ بیشت و ششم اسفندماه را برای شروع تمرینات گذاشته بودیم. باید طی 18 روز تیم را از نظر بدنی به شرایط ایده آل می رساندیم. با توجه به فشار بازی ها و مصدومان پرتعداد تیم ما از خیلی از تیم های دیگر خسته تر بود. در این مدت دو بازی از همه تیم ها بیشتر برگزار کردیم و فقط شهرخودرو شرایطی مشابه ما داشت.

مربی استقلال در مورد برنامه ریزی لیگ هم گفت: بازی های آسیایی قرار است از خردادماه شروع شود و چون در کشور ما فروردین ماه پیک این بیماری است باید از اواسط اردیبهشت ماه لیگ شروع شود که تیم ها از نیمه فروردین تمرین ها را شروع کنند تا بیماری کنترل شود. باید در برنامه سازمان لیگ از 20 روز قبل از شروع بازی ها شرایط تمرینی درنظر گرفته شود.

وی افزود: وقتی می گویند لیگ باید چهاردهم فرودین ماه شروع شود تیم ها 20 روز قبل باید تمرینات شان را آغاز کنند که دقیقا می شود پیک شیوع این بیماری. زمانی که همه دارند تلاش می کنند چرخه انتقال این بیماری را کنترل کنند ما یکسری از بازیکنان را به تمرین می کشانیم و خانواده های آنها هم در خطر هستند.

صالح مصطفوی در پایان گفت: لیگ باید زمانی شروع می شود که تیم ها 20 روز فرصت تمرین کردن داشته باشند و زمانی تمرین ها شروع شود که پیک بیماری گذشته باشد و مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید. ما حتی اگر برای خودمان هم اتفاقی رخ ندهد ممکن است به چرخه انتقال این بیماری با بیرون آمدن از خانه کمک کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275elg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی به نفع آبی پوشان است