تاریخ انتشار: 1398/12/16 21:25
رویایی در همین نزدیکی؛
کد خبر: 68474

رفسنجان مهیای صعود به لیگ برتر/چالشی به نام تعطیلی!

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی که هم اکنون در صدر جدول حضور دارد شانس نخست صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.
رفسنجان مهیای صعود به لیگ برتر/چالشی به نام تعطیلی!

علی جلیلیان؛ تیم فوتبال مس رفنسجان در این فصل به همراه محمد ربیعی به خواسته‌ای که سالها در انتظارش بود رسیده است و اگر این تیم در گامهای پایانی همچون این هفته ها قدم بردارد شاید صعود تیم پیش از پایان فصل قطعی شود.

مس رفسنجان پیش از اینکه دیدار ها تعطیل شود باید به مصاف رقیب اصلی و همنام و هم استانی خود می‌رفت که با توجه به شرایط پیش آمده دیدار ها تا پایان اسفند ماه تعطیل شد تا حالا محمد ربیعی که تیمش در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد با یک چالش جدی رو به رو شود.

مس رفسنجان که هم اکنون ۷ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد اگر موفق شود مس کرمان را شکست دهد می‌توان خوش‌بین بود که این تیم راه زیادی از صعود را طی کرده است اما اگر این تیم مقابل نارنجی پوشان کرمانی امتیاز از دست دهند با توجه به دیدار های باقی ماند که با تیم های قعرنشین است شرایط را برای شاگردان ربیعی بسیار سخت می‌کند.

محمد ربیعی در این فصول با بادران تهران مدعی جدی صعود بود اما هیچ گاه در هفته های پایانی صدرنشین نبوده است و حالا این تجربه‌ی جدید او با توجه به تعطیلات غیر منتظره‌ یک چالش جدی برای او و شاگردانش محسوب می‌شود تا رویای رفسنجانی ها در این سالها به تحقق پیوستن نزدیک شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275eyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال سقوط سرخپوشان به رده ششم جدول
در صورت برد دو مدعی؛